Anemone med 2 munde???
Anemone med 2 munde???
Hej!
Har for ngoet tid siden købt denne anemone, tror det er en crispa.
Siden jeg har fået den har den haft en lille udbuldning lidt fra munden. Til først troede jeg bare det var en tentakel der var ved at voske ud, men nu er den gud hjælp´me begyndt at åbne sig ved udposningen, og det ligner til forveksling en mund!
Er min anemone ved at dele sig? Det er ikke noget sår eller hul, det åber og lukker sig og snørrer sig sammen som en mund.
Det undre mig bare, da denne type normalt ikke formere sig ved deling, og hvis så troede jeg delingen skete ved munden, altså at munden delete sig.
Håber nogen har nogle erfaringer.
billederne er desvære lidt dårlig, men jeg kan ikke få et bedre skud af den
Har for ngoet tid siden købt denne anemone, tror det er en crispa.
Siden jeg har fået den har den haft en lille udbuldning lidt fra munden. Til først troede jeg bare det var en tentakel der var ved at voske ud, men nu er den gud hjælp´me begyndt at åbne sig ved udposningen, og det ligner til forveksling en mund!
Er min anemone ved at dele sig? Det er ikke noget sår eller hul, det åber og lukker sig og snørrer sig sammen som en mund.
Det undre mig bare, da denne type normalt ikke formere sig ved deling, og hvis så troede jeg delingen skete ved munden, altså at munden delete sig.
Håber nogen har nogle erfaringer.
billederne er desvære lidt dårlig, men jeg kan ikke få et bedre skud af den
- Vedhæftede filer
-
- big.jpg (73.27 KiB) Vist 938 gange
-
- small.jpg (54.73 KiB) Vist 938 gange
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7850 Stoholm Jylland