Hej SF, jeg har et 120 liter akvarie, hvor jeg tænker på at tilføje en doseringspumpe med minimum 3 udgange. Jeg mangler et par råd til om hvad der kan betale sig. Det er meningen pumpen skal køre, Ca, Mg, Kh som minimum og være i underskabet og løfte doseringen op i akvariet og ikke ned i en sump. Jeg tænkte på om sådan en her fætter ville gøre jobbet for mig
http://www.fish-street.com/jebao_auto_dosing_pump_dp-4" onclick="window.open(this.href);return false;
Råd/vejledning og eventuelle tilbud er velkomne!
Doseringspumpe
- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2012
Re: Doseringspumpe
Den er da sikkert fint .. Personligt ville jeg dog ikke løbe an på at den er pålidelig. Jebao som også laver pumper mm. Er der jo mange der er glade for! Jeg ville dog lige overveje en ekstra gang om ikke at det var bedre at kigge efter en brugt grotech eksempelvis! De kan findes til 1200-1500kr. Tænker bare lidt at en billig Kina cirkulations pumpe kan ikke lægge dit Akvarie ned, som en billig kinøjser-doseringspumpe kan, når den lige tømmer beholderne op i akvariet !!
Skal dog siges at jeg ingen erfaring har med ovenstående dosseringspumpe. Det kan være at den er super fin og vil køre problemfrit i flere år... Jeg skriver kun hvad jeg selv ville gøre .
Skal dog siges at jeg ingen erfaring har med ovenstående dosseringspumpe. Det kan være at den er super fin og vil køre problemfrit i flere år... Jeg skriver kun hvad jeg selv ville gøre .
Morten
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2765 Smørum
- Saltvand siden?: 2012
Re: Doseringspumpe
Okay, tak for input. Er der nogen der har erfaringer med kineseren?