vi har alle en personlig holdning til hvor vi køber vores udstyr og vores
koraller, og der vil altid være forskelige holdninger til tingen, hvilket er super sundt. men når det så er sagt så hænger pris, service og udvalg jo sammen, og min personlig oplevelse af den gamle butik og også den ny er at servicen ikke spiller optimalt, og hvad bygger jeg det på. er personlig oplevelse som denne.
bestiller over deres webshop nogen holder til nogen følger, grunden til det var de var billige med dem, men efter en månden kontakter jeg dem da jeg ikke har modtaget noget eller hørt noget og deres først svar er at de kommer nok om 1-2 uger... men de ringer dog tilbage 1 time efter og siger de ikke kommer fordi at forhandleren ikke vil sende til dem hvis ikke de bestiller for et vist beløb... går så ind på GHL´s egen side og bestiller derfra og 2 dag sener så er de i min postkasse, og oplevet det samme i den gamle butik, at de rider bestemt ikke i samme uge som de sadler, personligt har jeg det sådan at har jeg sat mig noget for jeg vil lave om så gider jeg ikke skulle rykke i en forhandler igen og igen ( måske jeg er damp barn ) på det punkt men vil kunne hente min ting og få bygget min ting når jeg har tid og lyst.
så vil jeg gerne betale mere hvis det er det, men min oplevelse med minizoo er at det er for dyrt og at det tager for lang tid til at jeg kan vente.
som sagt personlig mening og holdning.