Hvis du har fire kirurgfisk i et 130 liters akvarium, så er det ALT for meget! Og hvad er en gul palet kirurg? Vil mene du kan have én kirurg, og det skal være en mindre fra familien Ctenochaetus.Claus Johansen skrev:Har selv et 130l og har nedenstående flotte fisk:
- 2 rød/hvide klovnefisk
- 2 knald gule kirurg fisk
- 1 blå og gul palet kirurg fisk
- 1 koral vogter
- 1 hugofisk
- 1 hummer
taget i betrækning der står han kun har haft saltvand siden 2014, må man næsten gå ud fra alle fiskene måske lige er kommet i, så mon ikke snart han ser konsekvenserne :-/Carsten skrev:3 kirurger i 130 liter. Det kommer til at gå galt på et tidspunkt.
Det lyder meget sandsynligt.Meller skrev:taget i betrækning der står han kun har haft saltvand siden 2014, må man næsten gå ud fra alle fiskene måske lige er kommet i, så mon ikke snart han ser konsekvenserne :-/Carsten skrev:3 kirurger i 130 liter. Det kommer til at gå galt på et tidspunkt.
Synes du skulle tage vores råd til efterretning. Det er alt for mange, store og svømmeglade fisk til det lille akvarium! De kirurg bør efter min bedste overbevisning sælges videre til nogle større forhold.Claus Johansen skrev:Jeg overtog akvariet i starten af 2014 - den tidligere ejer havde fiskene som beskrevet.
Det går fint og ingen problemer.
De 3 kirurger klarer sig fint og er store og flotte
3 store og flotte kirurger i et 130liters Akvarie! pyha..Claus Johansen skrev:Jeg overtog akvariet i starten af 2014 - den tidligere ejer havde fiskene som beskrevet.
Det går fint og ingen problemer.
De 3 kirurger klarer sig fint og er store og flotte