kæft en tos
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
kæft en tos
juhuu fik min lortekøler idag fra tyskland af
skyndte mig at pakke den ud ind og finde slange til den hmm den passede ikke ud at købe en ny på fuld gadaffi hjem igen sat lortet til alt sat på plads tænder vandet løber gennem kæresten siger det lyder som om det render ud... jeg står stolt ved siden af min køler og siger nej nej sådan lyder det bare meeen kigger nu alligevelle bag ved den... fy for satan skaaaaaaat kom og hold slangen hun holder jeg roder bag ved med det bliver ved jeg brokker mig hun brokker sig vi bliver uvenner hun gider ikke holde slangen mere giver slip og der er vand over det hele hende og knægten smutter til gymnastik jeg tører det hele op tager det fra og sætter det til på badeværelser juhuuu fungere ind og sætter det til igen igen sætter alt på plads for det jo mig der har lavet det selfølgelig virker det tænder fåååååårk noget lort vandet kommer ud igen..... ud på badeværelset igen igen piller det hele fra sætter til igen det funger ind i stuen igen men sætter det bare lige sådan løst til hmmm vandet ryger stadig ud.. af med det igen finder ud af det studser der følger med som der er en bøjning på ik er glade for man drejer en smule på dem så bliver de utætte på med de andre der er med og ind i stuen igen sætter det hele til og sætter alt på plads det fungere nu min køler fungere juhuuu sååå nu sidder jeg bare og venter på kæresten og knægten kommer hjem fra gymnastik håber de glade igen for det er jeg jo nu virker min køler hehe
skyndte mig at pakke den ud ind og finde slange til den hmm den passede ikke ud at købe en ny på fuld gadaffi hjem igen sat lortet til alt sat på plads tænder vandet løber gennem kæresten siger det lyder som om det render ud... jeg står stolt ved siden af min køler og siger nej nej sådan lyder det bare meeen kigger nu alligevelle bag ved den... fy for satan skaaaaaaat kom og hold slangen hun holder jeg roder bag ved med det bliver ved jeg brokker mig hun brokker sig vi bliver uvenner hun gider ikke holde slangen mere giver slip og der er vand over det hele hende og knægten smutter til gymnastik jeg tører det hele op tager det fra og sætter det til på badeværelser juhuuu fungere ind og sætter det til igen igen sætter alt på plads for det jo mig der har lavet det selfølgelig virker det tænder fåååååårk noget lort vandet kommer ud igen..... ud på badeværelset igen igen piller det hele fra sætter til igen det funger ind i stuen igen men sætter det bare lige sådan løst til hmmm vandet ryger stadig ud.. af med det igen finder ud af det studser der følger med som der er en bøjning på ik er glade for man drejer en smule på dem så bliver de utætte på med de andre der er med og ind i stuen igen sætter det hele til og sætter alt på plads det fungere nu min køler fungere juhuuu sååå nu sidder jeg bare og venter på kæresten og knægten kommer hjem fra gymnastik håber de glade igen for det er jeg jo nu virker min køler hehe
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
FÅÅÅÅRK hvor var det bare skide besværligt at læse din beretning fordi der ikke var nogen ligneskift eller noget andet som kunne lette læsningen af indlægget men hvor var det dog godt at du fandt ud af få det til at virke og hvor havde det dog været surt hvis det ikke var kommet til at spille man skal altid huske at sætte kommaer og punktummer og lave lidt linjeskift eller bliver man sindsyg af at læse hvad der er skrevet....
hehe...
hehe...

Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Aalborg
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
I know, det var også mest ment som gas fra min sidewondersurfer skrev:undskyld besværet med jeg skulle bare ud med det i en fart

Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Vejle - Downtown
- Kontakt:
hehe- man kommer virkelig ind i din situation ved at du skrvier sådan 
sq næsten som om det var en selv der stod der heeh-

sq næsten som om det var en selv der stod der heeh-
Henrik - Stay positive
Til Salg: viewtopic.php?p=218496#p218496
Til Salg: viewtopic.php?p=218496#p218496
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: Se min Profil for flere oplysninger
- Kontakt:
hihi

Skide godt forklaret - jeg skreg af grin da jeg læste det

Havde selv engang et par overløb i reolen som forvandlede mit akvarie værelse til "regnskov"

Men man er jo faktisk aqua-jomfru indtil man har prøvet vand på gulvet

Så velkommen i klubben og mange....mange...mange tak fordi du delte oplevelsen med os andre

Mvh.
Michael
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
hehe ja men lover dig det ik var sjovt at være i stue med mig da det skete ligner total en mongol der render med ild i røven og fortæller kæresten hva hun skal men hun vil ik og vandet pisser ud hehe
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
minder mig forresten om en gang vi lige var flyttet sammen jeg havde mit cichlideakvarie havde købt en eheim spandpumpe det havde været tændt og var med vand og alt det der jeg slukkede pillede slangerne fra og ordnede det jeg skulle glemte alt om slanger og satte bare stikket i hold kæft hvor blev der vådt så da de blev sat på og jeg tændte igen syntes jeg de var for lange så slukkede jeg og skar slangen over mens den sad på men hold da op så begyndte den at tømme baljen så det var det samme skaaaaat hjææælp der røg masser af vand ud og på tv men der skete intet ja man er dum nogen gange
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Rev haj
- Reactions: