Kewin skrev:Marco R skrev:Hej Mads,
Er TOLTALT vild med din optagelse - du har optaget det SUPER godt, og man føler virkeligt, at man selv er med, eller ser det igennem en fisks øjne, da du kommer så tæt på
Det så fedt og har set den nogle gange
Ved det ikke, men er det kameraet, eller huset som den er i, der gør, at filmen "buer" lidt?
Det er kameraet - GoPro er lavet med 'fish-eye'

Hej Kewin,
Ja okay så giver det jo meget mening, tak
MadsRitterHansen skrev:Marco R skrev:Hej Mads,
Er TOLTALT vild med din optagelse - du har optaget det SUPER godt, og man føler virkeligt, at man selv er med, eller ser det igennem en fisks øjne, da du kommer så tæt på
Det så fedt og har set den nogle gange
Ved det ikke, men er det kameraet, eller huset som den er i, der gør, at filmen "buer" lidt?
Hej Marco.
Mange tak for din ros

Man blir jo bare så grebet af det når man er i det, så man försøger at få det bedst mulige klip..
GoPro´en var sat til wide angle så derfor det buede look. Man kan sætte den uden men så får man sorte striber i siderne ved afspilning.. Synes ikke det synes så meget på undervandsoptagelserne, mere på land.?!
Har tjekket dit akvarie, ser fint ud, næsten samme mål som mit. Har du nye billeder af det eller stadig indkøring?
MVH
Mads
Hej Mads,
Det var så lidt, men det er mere mig, som takker - har lige set den igen, og det må prøves engang
Ja okay på den måde - så kan jeg godt forstå, at du valgte at sætte den på, og jo det er helt sikkert mest på land men også mere et nysgerrigt spørgsmål
De laver måske ikke en linse, hvor dette ikke sker med sorte striber?
Mange tak for rosen

Det har haft nogle op og nedture, men har taget nogle billeder hen af vejen, og der kommer også snart en større update inden så længe igen, da jeg har fået købt lidt nyt også. Har du en tråd med dit akvarie?