Håber en eller anden kan forst problemet skitseret nedenfor:
står og skal meget snart til at lave rørføring, men er tilsyneladende løbet ind i et problem med tankgennemgøringen og videre derfra til sump.
På mit nuværende akvarium sidder der på tankgennemføringen på skruedelen under akvariet en skruemuffe for at kunne skille rørene fra gennemføringen på et eller andet tidspunkt, og her passede en 32 mm gevindmuffe til 32 mm rør pålimet modsatte ende, i hvertfald som jeg husker det - Jeg ønskede det samme igen MEN
Jeg har til mit nye investeret i 2 x
http://www.decocean.dk/shop/p/698" onclick="window.open(this.href);return false; - her er gevinddelen passende til 40 mm skruemuffe og 1 x http://www.decocean.dk/shop/p/697" onclick="window.open(this.href);return false; og her passer gevinddelen til 32 mm skruemuffe, men jeg vil have 32 mm rørføring og 25 mm rørføring efter gevindmuffen ned i sumpen, hvilket ikke umiddelbart tilsyneladende er muligt.
jeg troede, at man kunne få rørgennemføringer med gevinddel til 32 og25 mm, men det kan man ikke, så hvad skal jeg købe for at få en muffe, der passer til de 32/25 mm gevinddle?
Jeg kan ikke rigtigt gennemskue hos hverken Decocean eller Koi, hvilken type muffe, jeg så skal købe.
jeg kan selvfølgelig altid lime rørerne indvendigt på gevindene i rørgennemføringerne,der sidder nogle stoptappe opppe i gevindrøret, men tror det er sværere at få tæt, eller jeg kan købe gevindmuffer der passer til rørgennemføringerne, men så skal jeg også have reduktionsmuffer eller hvad?, og det vil jeg helst undgå - Færre samlinger = færre risisci for utætheder
Hvad skal jeg købe af PVC fittings?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Hvad skal jeg købe af PVC fittings?
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo