Tak kære Nicki,Nicki Henriksen skrev:Haha, ja så skidt da vær med det
Vi savnede dig ellers ude hos Carsten
Sgu oz lidt øv,idag af alle dage

Var det dig som fik den store leopard aftrækker ?
Tak kære Nicki,Nicki Henriksen skrev:Haha, ja så skidt da vær med det
Hmm . . . en eller anden - kan ikke lige huske hvem, sandsynligvis Laila fra Roskilde - fortalte mig ellers, at du nok var blevet smittet med et eller andet grimt. Det var i al fald en som selv lige havde været ukampdygtig et stykke tid, der fortalte det. Troede det var derfor du ikke dukkede oppederrevnørd skrev:. . . . .
Kom desværre ikke forbi Carsten idag - konen/chefen havde besluttet at jeg skulle i Ikea og købe kosteskab og andre heeeeeelt vildt spændende ting![]()
![]()
![]()
Mvh
Peder
Tak Poul,PoulD skrev:Hmm . . . en eller anden - kan ikke lige huske hvem, sandsynligvis Laila fra Roskilde - fortalte mig ellers, at du nok var blevet smittet med et eller andet grimt. Det var i al fald en som selv lige havde været ukampdygtig et stykke tid, der fortalte det. Troede det var derfor du ikke dukkede oppederrevnørd skrev:. . . . .
Kom desværre ikke forbi Carsten idag - konen/chefen havde besluttet at jeg skulle i Ikea og købe kosteskab og andre heeeeeelt vildt spændende ting![]()
![]()
![]()
Mvh
Peder
Ja, vi savnede dig, jo i dag, Pederpederrevnørd skrev:Tak kære Nicki,Nicki Henriksen skrev:Haha, ja så skidt da vær med det
Sgu oz lidt øv,idag af alle dage![]()
Var det dig som fik den store leopard aftrækker ?
Ja vi har også været fast gæst derude. Heldigvis bor vi kun 10 km motorvej fra den lokale ikea. 2 børneværelser og nyt kontor indenfor 3 år - det er maaaange møbler. Incl. en indbygget skabsvæg med glasfront som "kun" vejer 400 kg - det er det værste jeg nogensinde har samlet.pederrevnørd skrev:Tak for input drenge,
![]()
![]()
Mvh
Peder
Hmmm, ja de er faktisk svære at se - men sådan foretrækker jeg detBokelund skrev:Hvor er dine levende sten??? haha Det jo for vildt!!!
Meget smukt! Hvis jeg en dag er i Gilleleje og har kage med, giver du så kaffe ?
Hej min venole. skrev:imponerende flott!hvad er det for nogen grønne stags du har?jeg regner med at have dem i mit nye akvarie,jeg har kig pa acropora nobilis og en anden en der ikke er stag men også grøn a florida
Det kan der ikke være tvivl om - kært barn har mange navne.ole. skrev:det må være dem tyskerne kalder a,tumida/enzmann:)men det er da også lige meget hvad de hedder bare vi ved hvad det er for noget vi snakker om LOL
og tusen tak for det generøse tilbud:)
Hejsa Thomas,Thomas fra Stockholm skrev:lol, min grønne slimer har helt samme farver, men er vokset ca -2 mm på 12 måneder....
Må hellere fragmentere den lidt og sætte den helt op hvor den kan se lys![]()
Jeg vil oss ha en fin stor grøn slimer.
hej Hvam,Hvam skrev:Hej Peder hvad sætter du dine koraller fast med?
Det syntes jeg K... D... er F***** svært
Hvordan går det enligt med din gøje?
Hej Carsten,Carsten skrev:Green Bali slimer, har vi jo altid kaldt A. turmida, men efter en tur rundt om Corals of the World, tror jeg ikke den holder mere.
http://coral.aims.gov.au/factsheet.jsp?speciesCode=0558" onclick="window.open(this.href);return false;
Dem jeg har set af typen, må jeg sige ligner meget mere A. yongei
http://coral.aims.gov.au/factsheet.jsp?speciesCode=0081" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak Hvam,Hvam skrev:Ok, så desværre ikke lige et guldkorn ang fastgørelsen!
Det kunne være man skulle holde sig fra sådan gøjser
Hvis jeg ikke har sagt det før så følger jeg korret og de rosende ord om din balje... Men fuking Nice
Hejsa Phillip,phil skrev:Flot flot - Peder hvordan gør du!!!!!!!" Går du i seng med korallerne"
Tusind tak for de flotte ord Johnny.joekill skrev:Ja det er vildt flot, Peder!
Jeg har stor respekt for din ekspertice og energi omkring dit akvarium.
Dit akv er altid udvikling og du har plads til nye tiltag, så det bliver et meget levende og dynamisk rev, - også for os andre at følge med i
Tusind tak for de flotte ord kære Niels, de er værdsat - ligesom dine altid kompetente indlægnbd skrev:Dit akvarium er altså i en klasse for sig. Og med >82.000 visninger kan man klassificere dit akvarium som viralt øjenguf