Vil anbefale dig 80% som max på begge kanaler i 6-8 timer og så et par timer i hver ende til solopgang og solnedgang.
Held og lykke.

Det havde været lettest hvis du slet ikke havde sat dem ind!ncmohr skrev:HVis jeg skulle fjerne nogle af de xenia, skærer jeg dem så bare fri af stenen eller skal hele stenen ud eller ... ?
Det er noget underligt noget, enten så trives det eller også dør det lynhurtigt. Nogle akvarier med meget fosfat trives det i, andre der forsvinder det hvis der kommer fosfat.Nicki Henriksen skrev:Det er sjovt med det Xenia, jeg er aldrig lykkes med det, så jeg kan jo slet ikke forstå af der bliver advaret så meget imod det?!
Når det så er sagt har jeg set billeder a akvarier hvor det har overgroet alt, så der må være noget om det.
Derfor skal det stadig igennem en indkøring... Der er ikke noget at gøre, selvom stenene har kørt i 10 år! Og det er også derfor nogle at dine koraller er døde eller ser triste ud..ncmohr skrev:Mit akvarie er jo ikke startet fra bunden. Jeg startede med 150 liter gammelt vand og 22 kg indkørte sten. Værdierne ligger rimeligt stabile. Ved hjælp af balling bliver det endnu7 mere stabilt.
Hmm! Det lyder som noget en forhandler har sagt.ncmohr skrev:selvfølgelig skal det igennem den, men den burde ikke blive så lang når man er startet som jeg er. HAr jeg i hvert fald fået at vide
Med Venlig Hilsen
NC