Men du kommer til at diske op med et bedre billede af den ny!

Han$en skrev: Men du kommer til at diske op med et bedre billede af den ny!
Carsten har brugt en smiley! Så er der ingen tvivl om at det menes alvorligt!!Carsten skrev:Enig!
HahaHan$en skrev:Carsten har brugt en smiley! Så er der ingen tvivl om at det menes alvorligt!!Carsten skrev:Enig!
Hej sødeChrissy62 skrev:Det ser godt ud, som altid, Peder.
Men jeg kan altså ikke se, hvilken af dine smukke acroer, der er den nye.
Jeg ser en lille gren, som stikker ud på selve "bæstet", men lige nedenunden til højre er også en meget lys og smuk acro, som er pænt stor.
Hvilken er det?
Hmm,Chrissy62 skrev:Ja, tænkte nok det var den lille fine sarte gren
Den ser meget fin ud. Tillykke med den, Peder. Må den vokse sig stor og stærk i din balje.
Hejsatoni skrev:Tillykkeman kan nemlig aldrig have for mange koraller
men den dag du har det kommer jeg gladelig forbi og henter nogle
PS. Den nederste grønne, har den pink vækst spidser?
Tusind takJ. Andersen skrev:Den balje er og bliver lækker. Held og lykke med dem.
Ser godt ud Søren - smukt arbejdeminedykker skrev:Peder det ser sku rigtig godt ud og kan se at din grønne stanghorn faktisk er blevet smuk grøn igen, ser virkelig godt ud
Men synes lige du skal se hvordan en grøn stanghorn kan se ud![]()
![]()
![]()
taget med samsung 4
taget med canon
Svaler flyver i flok, er der en, så er der nok flere.Hareskov skrev:Hej Peder
Det er jeg skam ked af at høre, lad os håbe det er en enlig "svale". Spørgsmålet må være hvordan f...... Den er kommet ind i systemet, havde du ikke muslingerne i karantæne og kikket dem grundigt igennem?
Håber dets bedste for dig og krydser hvad krydses kan
God weekend Anders
Hej Anders,Hareskov skrev:Hej Peder
Det er jeg skam ked af at høre, lad os håbe det er en enlig "svale". Spørgsmålet må være hvordan f...... Den er kommet ind i systemet, havde du ikke muslingerne i karantæne og kikket dem grundigt igennem?
God weekend Anders
Carsten skrev:Svaler flyver i flok, er der en, så er der nok flere.Hareskov skrev:Hej Peder
God weekend Anders
Det samme med snegle