jeg har været hurtigt ude i lejligheden idag, og jeg har fået slæbt lidt flere ting med derud, så der sker lidt, ikke meget endnu, og det sku ikke for kønt endnu, der mangler meget i forhold til med koraller osv, for at få en pæn opsætning, lige nu er tingene også mere eller mindre bare smidt i, det var en hurtig tur, så derfor er billederne heller ikke for gode, jeg er så småt begyndt at spare somme til nyt kamera/ny telefon, håber jeg kan få en telefon med et godt kamera i så jeg kan nøjes med det
Jeg købte en acropora tricolor af Toni, den har stået i den nye balje mens jeg har været væk, jeg forlod den næsten helt brun, nu er der begyndt at komme noget grøn farve
Montiporaen nedenfor var døende i mit lille akvarie og blev derfor flyttet til det nye akvarie for 3 uger siden, den har fået vævet tilbage på spidserne, og farven er begyndt at komme godt tilbage
og her er en af mine algespisene klump alger
Det undre mig lidt at de koraller jeg har flyttet fordi jeg tænkte, "enden dør den der hvor den står nu (i det lille akvarie) ellers tager jeg chancen og krydser finger for de kan klare sig i det nye." har overlevet og kommet så godt tilbage, jeg målte min KH da jeg kom hjem, 2,8

og magnesium var vidst 450, hvordan kan de ha klaret det så godt? :S