Her er en stribe nye fotos.
Dog taget med mobilos.
Er du GAL der er kommet liv i baljen. Jeg syntes min flammekejser havde ild i røven, men den nye kirug.....! wow... Den slår også "Dori" og bare svømme........
Det ligner den nyder pladsen, og jeg nyder at se på den.
Her er en stribe.

- Skal nok få fine farver

- "ansigt" der kommer fregner på et tidspkt

- AD og HD. De tager sig nogle små danse, men det skal nok gå
Jeg er overbevist om at kirugen er en Ctenohaetus art. Men hvilke er jeg ikke sikker på.
Den har lyrie formet hale, plet hvor rygfinnen ender (mørk) , "bristletooth" og "Lines fra Bryggen Læber" små fregner i hovedet og de vandrette striber, der pt er lidt lysere end resten af kroppen, Farven er sgu svær at definerer...... "støvet lysseblå/lavendel - agtig" ind til videre.
Den fiser rundt og græsser konstant, tager lidt "danse ture" med hr. Flamme, men ellers er der rimeligt ro i baljen.
Ud over den købte jeg 3 stk Kauderni og en klovne gylte ( ung farvet) ved Carsten.... og en MASSE små erimitter der gir den gas med mine tråd alger.
Jeg må sige at jeg nyder den indretning jeg fik lavet med den store "døde Table top koral" midt i baljen, i det lyset er meget svingende i intensitet og jeg tror også dyrene nyder det MAX, de svømmer ofte lige ind i skyggen og står under pladen og stener lidt, inden de så igen svømmer ud i det mere åbne og fouragerer. Det giver også dynamik og en god dybde. + MASSER af plads til lyskrævende SPS når indkøringen er helt ovre
Her er lige et foto af de 3 Kauderni´er
Hvis i har bud på kirugen, SÅ SKRIV
Go påske
Charlie