Ny ph controller
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Ny ph controller
Da min nuværende pH controller lader til at være noget ustabil. Kommer jeg nok til at investere i en ny.
Men hvilken??
Synes det virker lidt voldsomt at bruge mere end 3000,- for en computer(GHL) bare for at styre ph'en i kalkreaktoren.
Nogen som kender denne her??
http://www.ebay.de/itm/Digitaler-pH-Con ... 20e005b4a3" onclick="window.open(this.href);return false;
Synes heller ikke rigtigt jeg vil bestille en i Kina land, for det er sådan en jeg har.
Men hvilken??
Synes det virker lidt voldsomt at bruge mere end 3000,- for en computer(GHL) bare for at styre ph'en i kalkreaktoren.
Nogen som kender denne her??
http://www.ebay.de/itm/Digitaler-pH-Con ... 20e005b4a3" onclick="window.open(this.href);return false;
Synes heller ikke rigtigt jeg vil bestille en i Kina land, for det er sådan en jeg har.
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2013
Re: Ny ph controller
Mener Christina Møn har den du linker til Carsten. Mog købte en af mig fra Tyskland der er fuldstændig magen til aqua medic. Kan finde et link senere.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Hvis hun har sådan en, så er det mig der linkede den til hende. Men om hun købte den var jeg så ikke lige klar over.pasex skrev:Mener Christina Møn har den du linker til Carsten. Mog købte en af mig fra Tyskland der er fuldstændig magen til aqua medic. Kan finde et link senere.
Håber hun byder ind.
Du må meget gerne finde det link til mig.
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Jeg har købt sådan en fætter her med redox styring, den funger godt også kvaliteten. Men hvordan det holder på den lange bane ved jeg ikke.
http://www.ebay.de/itm/2-FACH-PH-REDOX- ... 1c3eedb592" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/2-FACH-PH-REDOX- ... 1c3eedb592" onclick="window.open(this.href);return false;
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Det er sådan en jeg har og den vil jeg ikke købe igen
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Det er også sådan en jeg har - virker umiddelbart helt fint.. Men om den holder i 5 år, kan jo være svært at sige.Hvam skrev:Jeg har købt sådan en fætter her med redox styring, den funger godt også kvaliteten. Men hvordan det holder på den lange bane ved jeg ikke.
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2007
Fish-street har en Weipro til 58 $ med kontroller og den understøtter alle pH prober med BNC stik. Jeg har en som jeg bruger lige nu fordi jeg tilsætter kalkwasser og der er rimelig præcis. Efter 1 måned er proben ikke gået ud af kalibrering. Jeg har dog ikke benytter kontroller-delen endnu men den måler i hvert fald præcist. En anden god ting ved den er at en ny probe + kalibreringsvæske + forsendelse koster 22 $ fra Hong Kong og den er fuldstændig identisk med den som følger med fra Weipro.
Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161
- Ryom
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8550 Ryomgård
- Geografisk sted: 8550 Ryomgaard
Den kører jeg med hvor den styrer min kalkreaktor.Kasper j. skrev:Fish-street har en Weipro til 58 $ med kontroller og den understøtter alle pH prober med BNC stik. Jeg har en som jeg bruger lige nu fordi jeg tilsætter kalkwasser og der er rimelig præcis. Efter 1 måned er proben ikke gået ud af kalibrering. Jeg har dog ikke benytter kontroller-delen endnu men den måler i hvert fald præcist. En anden god ting ved den er at en ny probe + kalibreringsvæske + forsendelse koster 22 $ fra Hong Kong og den er fuldstændig identisk med den som følger med fra Weipro.
Jeg er ganske godt tilfreds.
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2013
Det mener jeg bestemt hun harCarsten skrev:Hvis hun har sådan en, så er det mig der linkede den til hende. Men om hun købte den var jeg så ikke lige klar over.pasex skrev:Mener Christina Møn har den du linker til Carsten. Mog købte en af mig fra Tyskland der er fuldstændig magen til aqua medic. Kan finde et link senere.
Håber hun byder ind.
Du må meget gerne finde det link til mig.

det er denne jeg snakker om, super kvalitet, den originale probe er dog kort men den nåede dog lige akurat ned i reaktor kammerat på min grotech hcr 150.
http://www.ebay.it/itm/IMPERMEABILE-PH- ... 540730ea34" onclick="window.open(this.href);return false;