hjælp til ghlog tunze pumpe
- minedykker
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2980 Kokkedal
- Saltvand siden?: 2010
hjælp til ghlog tunze pumpe
Når er løbet lidt ind i udfordring, kan ikke finde ud af hvorfor min tunze pumpe slukker her om aften har ikke lagt mærke til det før men kan ikke finde ud af hvad jeg gør forkert siden den stopper hele natten, har taget et billede af min opsætning håber der er nogen der har en ide om hvor jeg laver en fejl 40 henne.
Småt men GODT viewtopic.php?f=95&t=54625
- KasperT
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8660 Skanderborg
- Saltvand siden?: 2012
Re: hjælp til ghlog tunze pumpe
Synes nu det ser fint ud.
Lige nu køre jeg bare alle mine på fuld knald.
Lige nu køre jeg bare alle mine på fuld knald.
- minedykker
- Rev haj
- Reactions:
- 15
okay ja min pumper er pt. 2 x 6255 og de flytter lidt vand og for ikke at flytte alt sand så køre jeg dem på maks 70 og så min på 30 også fordi jeg gerne vil have de køre op og ned i forskellige styrke. og der kommer flere pumper på når jeg ved den køre som den skal Hehe og det dur ikke for mig at den stoppe på den måde.
- KasperT
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8660 Skanderborg
- Saltvand siden?: 2012
Har du skruet helt op på den lille kontakt på pumpens egen styring?
- Benny
- Dragefisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2700 Brønshøj
Har et par spørgsmålminedykker skrev:Når er løbet lidt ind i udfordring, kan ikke finde ud af hvorfor min tunze pumpe slukker her om aften har ikke lagt mærke til det før men kan ikke finde ud af hvad jeg gør forkert siden den stopper hele natten, har taget et billede af min opsætning håber der er nogen der har en ide om hvor jeg laver en fejl 40 henne.

1) Kan se at du har ikke enabled nat sænkning ? hvorfor ?
2) Er der en grund til at du ikke har alle pumper i en pumpe gruppe ?
3) Hvordan ser dine 1-10V-interfaces ud ?
4) Hvordan er settings på hver enkelte current pump i det billed du postede (der hvor man sætter min, max osv. ) ?
Hilsen
Benny
Benny
- minedykker
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Hejsa vil lige prøve at svar på de 4 spørgsmål her.Benny skrev:Har et par spørgsmålminedykker skrev:Når er løbet lidt ind i udfordring, kan ikke finde ud af hvorfor min tunze pumpe slukker her om aften har ikke lagt mærke til det før men kan ikke finde ud af hvad jeg gør forkert siden den stopper hele natten, har taget et billede af min opsætning håber der er nogen der har en ide om hvor jeg laver en fejl 40 henne.
1) Kan se at du har ikke enabled nat sænkning ? hvorfor ?
2) Er der en grund til at du ikke har alle pumper i en pumpe gruppe ?
3) Hvordan ser dine 1-10V-interfaces ud ?
4) Hvordan er settings på hver enkelte current pump i det billed du postede (der hvor man sætter min, max osv. ) ?
1) har forstået den og oversat den enabeled til aktiveret og ønsker ikke at min pumper køre ned om nattet pt. der for har jeg ikke sat flueben i denne.
2) grunden til jeg pt kun har den en pumpe på er at jeg vil have den til at køre først, inde jeg flytter hele systemet over på GHL styringen ellers ville jeg jo have samme problem på alle pumper pt.
3) Ghl ProfiLux 3,1n ex køre bare med det tunze kabel der er til at sætte i L1-2 som er et gult stik bag i den.
4) håber det giver svar på noget.
som sagt køre pumpen fint hele dagen for så at stoppe og så kan jeg ikke få gang i den igen men tager styre kablet ud og så køre pumpen sætter det i igen her til morgen og pumpen køre over ghl til i aften hvor den stopper.
- minedykker
- Rev haj
- Reactions:
- 15
svaret er måske fundet.
fik lige et lille tip om at jeg skulle ind og ender i porten L1 og ender den til 3-10 v og ikke som standart 1-10 v grund til dette er at tunze arbejder med et signal der ligger på 3 v så bliver spændene at se hvad der sker sener
fik lige et lille tip om at jeg skulle ind og ender i porten L1 og ender den til 3-10 v og ikke som standart 1-10 v grund til dette er at tunze arbejder med et signal der ligger på 3 v så bliver spændene at se hvad der sker sener
- minedykker
- Rev haj
- Reactions:
- 15
så fandt jeg langt om længe hvor jeg har lavet fejlen ;O) ind under L1 skal den enders til 3 volte plus man lige skal fortælle den at det er en pumpe der sider i den anden ende af ledningen og ikke en lampe ;O) nu køre pumpen som den skal og jeg kan nu få sat de andre pumper til ;O)