Jeg sidder og er sur nu!
Joerg, fra Hippozoo.de svarer mig ikke, når jeg skriver til ham. Det er nu 2. gang, jeg skal skrive til ham og sige, at jeg forventer han svarer mig på mine spørgsmål.
Jeg har forudbestilt 2 par reidier, og spurgt, hvilken dato de kom til Danmark, for det var hans sidste besked.
Det gjorde jeg i fredags, men manden har ikke evnet at svare mig endnu. Den der med at han ikke var på kontoret i går, som han fyrede af sidst, hvor der også var gået flere dage, kan jeg ikke bruge til en fløjtende fis. Hvis man har en forretning, så må man sgu lige kigge i sin email, hver morgen, uanset om man er væk fra forretningen og gide tage sig tid til at svare sine kunder!!!
Jeg kan så se, at man ikke kan købe voksne reidier på hans side lige nu, så han venter nok til de unger han har, er vokset op, og man kan se køn, for dem kan man godt købe.
Men så kunne han da for fanden bare lige svare mig, at det tager x antal dage at se køn, og han nok skal sætte 2 hanner og 2 hunner til side til mig. Herefter en dato på deres næste visit til Danmark.
HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE!!!
Jeg sidder her og venter og venter på han svarer mig på det jeg spurgte om i fredags.
Så kommer der en besked fra Deep Ocean, at de nu kører til Dejong igen, så hvad skal man så gøre. Bestille fra Dejong, eller håbe, at Joerg har tænkt sig at pleje sine kunder lidt mere opmærksomt?
Når jeg kigger på Dejongs side, ser det ikke opløftende ud. Ingen reidier, og de andre, er ikke i stock, og de er vildtfanget. Der gives ingen garanti for overlevelse, og vi ved alle, at vildtfangede ikke tager frost.
Jeg finder det meget risikabelt at købe
søheste fra Dejong med de betingelser.
Jeg ved godt man skal være tålmodig i den her branche, og jeg siger heller ikke vi skal have søhestene imorgen. Jeg kan sagtens vente 2 mdr. MEN JEG VIL BARE GERNE HAVE ET SVAR fra Joerg. Er det så meget at forlange fra en forhandler?