Hvilke fisk
- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Hvilke fisk
Er der et sted hvor man kan se hvilke fisk som kan gå sammen, eller er det noget man selv skal erfare, selvfølgelig er der jo altid nogen som kan gøre det umulige, men bare sådan generelt.
Og hvis nogen måske ville kunne hjælpe mig, med lidt forslag til fisk i mit akvarie.
Jeg har selvfølgelig nogen ideer selv, men er da åben for nye ideer, det kan jo være at der er en kanonflot fisk, som jeg måske ikke har tænkt på kunne passe ind.
Det kan dog siges, at jeg er meget ude efter fisk med flotte farver.
Man kan evt. lige se mit akvarie på nedenstående link.
Og hvis nogen måske ville kunne hjælpe mig, med lidt forslag til fisk i mit akvarie.
Jeg har selvfølgelig nogen ideer selv, men er da åben for nye ideer, det kan jo være at der er en kanonflot fisk, som jeg måske ikke har tænkt på kunne passe ind.
Det kan dog siges, at jeg er meget ude efter fisk med flotte farver.
Man kan evt. lige se mit akvarie på nedenstående link.
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

- jesper/aarhus
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Struer (7600)
Re: Hvilke fisk
http://www.liveaquaria.com/product/scat ... CatId=1926Robcus skrev:Er der et sted hvor man kan se hvilke fisk som kan gå sammen, eller er det noget man selv skal erfare, selvfølgelig er der jo altid nogen som kan gøre det umulige, men bare sådan generelt.
100 *100 * 50 cm cube
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Er et godt valg. men en manderin ville ikke kunne overleve, den er godt nok pisseflot, men dit akvarie have kørt et 1 år og ikke under 250 L for den kan finde føde nok.gramma loreto
den vil ikke spise andet end det levende i stenen.
Saltvandsbutikken har den til 100kr.
Men der er da klovn, dramsel, Hugo, blenny bicoller, chromis og gul kirug.
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Har kigget lidt på gramma loreto, og er faktisk ikke helt modstander af at få sådan en en.
Men regner med at skulle have klovnfisk, og gul kirurg. Så må vi jo se hvad der ellers kommer hen ad vejen.
Men regner med at skulle have klovnfisk, og gul kirurg. Så må vi jo se hvad der ellers kommer hen ad vejen.
Niels C. Christensen