Har ikke hørt fra sælger

Forum for generel snak omkring saltvand.
Høst
Copepod
Copepod
Reactions:
12
Postnummer: 6470 Sydals
Saltvand siden?: 2013

Har ikke hørt fra sælger

Indlæg af Høst »

Jeg er lidt frustreret.

Jeg har for ca 2 uger siden +- et par dage overført penge til en bruger herinde.
Jeg har hverken modtaget varen eller hørt fra vedkommende.
Jeg har skrevet en PB.
Vedkommende har heller ikke været online siden 6 eller 7 marts.

Da vedkommende havde flere ting til salg må der da være andre der ikke har fået deres varer?
De var alle nye og ubrugte.
Jeg er ikke interesseret i at skrive navnet på vedkommende....... Endnu.
Brugeravatar
Johnny
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 3760 Gudhjem
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Bornholm

Re: Har ikke hørt fra sælger

Indlæg af Johnny »

prøv af sende en mail til vedkommene
Hilsen Johnny

630l inbygget woha balje
Brugeravatar
Dezon
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Dezon »

Lidt svært at svare på når du ikke vil ud med navnet. Ud med navnet. Men jeg fik fra der jeg handlede.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Suk nu ikke igen!

Du kommer nok ikke videre med mindre du rykker ud med et navn. Det er svært at forholde sig til uden at vide hvem det er
Brugeravatar
dyne
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Birk(Herning)

Indlæg af dyne »

Er sq træls det sker igen og igen
180x70x65
2xgyre 350
maxspect aeraqua dua ad600
jebao 5000
Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue
ATI Essentials pro
rollermat
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af MoG »

Har du ikke vedkommendes telefonnummer ..??
Morten
Brugeravatar
soffer
Foxface
Foxface
Reactions:
11
Postnummer: 6100 Haderslev
Saltvand siden?: 2014
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af soffer »

Det er mega træls sådan noget, utroligt man ikke kan være ærlig overfor hinanden i sådan et lille "lukket" samfund som det her er .......
Vh
Søren
61 60 02 64

Min Byggetråd: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=66191" onclick="window.open(this.href);return false;
Mic4700
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: 4700 Næstved

Indlæg af Mic4700 »

Frigiv bruger navn ,så andre brugere af SF. ikke også bliver snydt/bedraget vh. Michael :beer:
Høst
Copepod
Copepod
Reactions:
12

Indlæg af Høst »

Normalt plejer jeg at få navn og Tlf nummer. Men det gik stærkt denne gang. Og jeg tænkte skidt. Vi er jo et lille lukket samfund, så det sker ikke.
Jeg har heller ikke mail adressen på vedkommende.
Så i bund og grund har jeg handlet med hovedet under armen.

Jeg vil lige sige at det ikke er for at svine vedkommende men gøre andre opmærksomme på at man skal være forsigtig.

Det er/var forresten en der hedder Søvnig.

Jeg tror på det bedste i mennesker, og håber varen ikke er sendt fordi vedkommende er på arbejde et sted I verden og ikke lige kan komme på nettet.
Brugeravatar
den_
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 4200 Slagelse

Indlæg af den_ »

Var der ikke en anden der også gerne ville have fat i man, mindes en tråd om en der søgte hans mobil nr.
Høst
Copepod
Copepod
Reactions:
12

Indlæg af Høst »

Fundet opslaget.
Brugeravatar
Johnny
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 3760 Gudhjem
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Bornholm

Indlæg af Johnny »

jeg kan se i søvnigs profil af han sejler det kan man jo gøre lang tid af gangen
Hilsen Johnny

630l inbygget woha balje
Brugeravatar
MarkBruhn
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
12
Postnummer: 6541 Bevtoft

Indlæg af MarkBruhn »

Ved at der er en mere herindefra, som meget gerne vil i kontakt med vedkommende.

Det må være utroligt frustrerende når der er blevet overført et større beløb til manden.
Venlig hilsen Mark :)
Se min rumdeler på: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=65170" onclick="window.open(this.href);return false;
Morten1990
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 5690 Tommerup

Indlæg af Morten1990 »

ja det må være træls.
Mon ikke vi kan leje Morten Spiegelhauer med alle de sager der snart er :P
Vh Morten
Michael87dk
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
12
Postnummer: 7000 Fredericia

Indlæg af Michael87dk »

Morten1990 skrev:ja det må være træls.
Mon ikke vi kan leje Morten Spiegelhauer med alle de sager der snart er :P
Haha + :GO
Har haft ferskvand SÅ LAD DA VÆR. Er gået tilbage til saltvand det er jo stærkt vanedannende og smukt.
Mic4700
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: 4700 Næstved

Indlæg af Mic4700 »

Selvom manden evt. sejler på de 7 have er der ingen undskylning for ikke og holde sine aftaler med folk , det er dårlig stil. :y
Høst
Copepod
Copepod
Reactions:
12

Indlæg af Høst »

jeg vælger også at tro det er fordi han skulle hurtigt ud af døren, for at sejle/arbejde.
Drelige
Foxface
Foxface
Reactions:
13
Postnummer: 6823 Ansager
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 6823 ansager

Indlæg af Drelige »

Lige det med at være sejler hvis han sejler for esvagt eller en af vindmølleskibene eller sågar suplyskibene kan de blive kaldt ud med en dags varsel men normalt har de netværk på skibene... Tænker mere at man ikke lige tænker "hey jeg har sat en masse til salg og har solgt noget af det men skal på job så sender da lige en hurtig besked til alle købere"
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
Brugeravatar
minedykker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 2980 Kokkedal

Indlæg af minedykker »

Drelige skrev:Lige det med at være sejler hvis han sejler for esvagt eller en af vindmølleskibene eller sågar suplyskibene kan de blive kaldt ud med en dags varsel men normalt har de netværk på skibene... Tænker mere at man ikke lige tænker "hey jeg har sat en masse til salg og har solgt noget af det men skal på job så sender da lige en hurtig besked til alle købere"

hejsa det er rigtig nok vi lever i 2014 og at man har nætværk eller det som vi kender som internet på forsvarets skibe MEN MEN MEN MEN det er ikke som når du er i dk
på forsvarets skibe der har besætningen typisk en forbindelse der hedder 512 kb til at del mellem 100-170 mand så prøv at åbne en hjemme side er faktisk fysisk umuligt ikke for at forsvare manden men mere for lige at få fakta på bordet. kan godt være i den civil verden at man har beder muligheder men det har man ikke på de danske skibe hvis du er uden for landes grænser og er slet ikke sikket at skibs chefen tillader at internettet er åben så det kan bruges.
Drelige
Foxface
Foxface
Reactions:
13
Postnummer: 6823 Ansager
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 6823 ansager

Indlæg af Drelige »

Derfor kunne han vel stadig godt sende en besked inden han skulle afsted??
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
rysken
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 9670 Løgstør
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Løgstør

Indlæg af rysken »

MarkBruhn skrev:Ved at der er en mere herindefra, som meget gerne vil i kontakt med vedkommende.

Det må være utroligt frustrerende når der er blevet overført et større beløb til manden.
Jeps. Jeg vil også meget gerne i kontakt med manden.
Og tak Mark for at jeg måtte låne dine 2 cirkulationspumper så jeg kunne få startet op :K håber jeg snart kan returnere dem tilbage til dig.
Brugeravatar
minedykker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af minedykker »

som sagt er ikke for at forsvare manden på nogen måde, men mere en rettelse på at man bare lige kan bruge nettet er ikke altid at det bare lige er at gøre det på forsvarets skib.
balder
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
11
Postnummer: 3210 Vejby

Indlæg af balder »

hmm... i min lille verden .. så er den sgu lidt svær at løbe fra medmindsre manden er blevet kørt ned el er skizofren .uanset om manden rider de 7 verdenshave så er han jo klar over at han har handlet ... så ku han i det mindste sende en mail el sms tilbage....... lige meget hvad så er han jo bare en dårlig undskyldning... i bedstefars tid var de sgu blevet pryglet offentligt..........
rysken
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16

Indlæg af rysken »

balder skrev:hmm... i min lille verden .. så er den sgu lidt svær at løbe fra medmindsre manden er blevet kørt ned el er skizofren .uanset om manden rider de 7 verdenshave så er han jo klar over at han har handlet ... så ku han i det mindste sende en mail el sms tilbage....... lige meget hvad så er han jo bare en dårlig undskyldning... i bedstefars tid var de sgu blevet pryglet offentligt..........
:GO
balder
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
11

Indlæg af balder »

det sgu problemet i den moderne verden der ik nogen konsekvens og pli er fandme blevet fremmedord ..... man må fandme ikke engang stikke sin egen unge en i røven selvom knægten har brændt naboens garage ned.. [bare et exsample]
rysken
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16

Indlæg af rysken »

minedykker skrev:som sagt er ikke for at forsvare manden på nogen måde, men mere en rettelse på at man bare lige kan bruge nettet er ikke altid at det bare lige er at gøre det på forsvarets skib.
Hvis han er ude at sejle, så undrer det mig bare at manden har lavet opslag på hans fb væg den 16.3 men IKKE ulejliget sig at gi os der har handlet med ham en tilbagemelding..
balder
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
11

Indlæg af balder »

hmm... syns desværre der er kommet en dårlig stil herinde på det sidste
har selv oplevede at hjælpe en person som der var på røven og ik havde råd til filter matriel... brugte ovenikøbet tid og mønt på togbillet... og blev lovede et frag igen . men omstændighederne gjorde at jeg ik ku få fragget med det samme da jeg sku på job... manden lover at skrive og aftale hvor vi så klu mødes når jeg tog toget hjem og få den lille med........ hører så ik en skid fra manden tak for hjælpen må man sige ... og så ser manb fandme at idioten har startet en lille frag forretning op ..hvilken jeg så har tænkt mig at aflægge et lille besøg.... det fede svin ska bare være glad for at jeg de sidste to år har prøvet at blive et bedre menneske.......... undskylds mig mange gange forum
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
21
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Indlæg af Engelquist »

Selvom emnet kan bringe sindet i kog, gælder reglen om god tone stadig...
Bo Engelquist Christiansen
Min akvarietråd: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 08#p864808
Brugeravatar
minedykker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af minedykker »

rysken skrev:
minedykker skrev:som sagt er ikke for at forsvare manden på nogen måde, men mere en rettelse på at man bare lige kan bruge nettet er ikke altid at det bare lige er at gøre det på forsvarets skib.
Hvis han er ude at sejle, så undrer det mig bare at manden har lavet opslag på hans fb væg den 16.3 men IKKE ulejliget sig at gi os der har handlet med ham en tilbagemelding..

ro på kender ikke manden har ikke handlet med manden eneste jeg har sagt i denne sag er at internettet på søværnets skibe er ikke lige så stort og fint som hjemme, da der var en der man har jo internet på alle skibe..... det er det om han skriver på FB eller noget andet kender jeg ikke til siger bare det er ikke alle skibe der har internet. men nu stopper jeg med at skrive for er ikke min kamp og forsvare ikke manden på nogen måde.
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene

Indlæg af PoulD »

Jamen så vil jeg da gerne tage over Søren. Jeg vil heller ikke på nogen måde forsvare manden, men blot sige at her i landet er folk altså uskyldige til det modsatte er bevist. Jeg grimmes over den lynchstemning der nogle gange opstår lynhurtigt her på forum.

Nogen gange kan der ske ting i folks liv som gør, at stort set alt andet i en kort periode bliver fuldstændig ligegyldigt.

For at sætte det helt på spidsen, kunne det jo (måske ikke i dette tilfælde, men i lignende tilfælde) tænkes at manden f.eks. var omkommet i en ulykke. Prøv lige at forestille dig et øjeblik, at en af dine kære var omkommet i en ulykke og du så midt i sorgen ville være tvunget til at skulle forsvare afdøde i en uhyggelig svinertråd på internettet.

Søvnig's rigtige navn er Michael Lauridsen. Der er findes vist kun en i Esbjerg med det navn, så det er rimeligt let at finde hans telefonnummer på nettet. En af dem der har et udestående med manden kunne jo prøve at give ham et ring. Vil næsten tro der må være en rimelig forklaring.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"