Tang.
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2500 Valby
- Saltvand siden?: 2011
Tang.
Jeg har en hvidbrystet kirurg som kun spiser tang. Mit spørgsmål er om det er uorden i en periode at sætte et stykke tang i baljen fra om morgenen og lad det sidde til kl 17 så den kan nippe hele dagen til den har taget mere på. .
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2500 Valby
- Saltvand siden?: 2011
Re: Tang.
Ja det er det jeg tænker. Men hvad er så smartest. Der er nogen af fiskede der har fået pletter. Efter den hvidbrystet kom i og inkl den hvidbrystet. Man plejer jo at sige det hjælper hvis de får godt med foder..eller hvad kan gøres.
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Personligt ville jeg skamfodre
Næring kan du holde styr på og fjerne igen på mange måder - så længe det ikke går ud over korallerne. Det er tilgengæld skide svært at give en fisk mund til mund når du har mistet den
Næring kan du holde styr på og fjerne igen på mange måder - så længe det ikke går ud over korallerne. Det er tilgengæld skide svært at give en fisk mund til mund når du har mistet den
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Har også hørt banan skulle være godt
Jeg lavede mit eget frost - masser af hvidløg - rejer - spinat i en blender og så frosset som blok man kunne brække af
Det var en stor succes når min blå palet fik pletter
Jeg lavede mit eget frost - masser af hvidløg - rejer - spinat i en blender og så frosset som blok man kunne brække af
Det var en stor succes når min blå palet fik pletter
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...