Saltvands akvarister i nærheden af Ølgod
- The Baptizer
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 7330 Brande
- Saltvand siden?: 2014
Saltvands akvarister i nærheden af Ølgod
Hej
Jeg har haft ferskvandsakvarium i over 15 år, men vil nu til at forsøge mig med mit første med saltvand.
Jeg har ikke købt hverken akvarium eller udstyr endnu, da der jo er forfærdelig masse ting det nok er en god ide at sætte sig ind i inden man køber. Indtil videre ligger planen på et 400-500L med ekstern sump.
Derfor vil jeg høre om der er nogle saltvandsakvarister i nærheden af hvor jeg bor (Ølgod), som er villig til vise deres akvarium frem og dele lidt ud af erfaringerne med sådan noget. Jeg kender kun selv en enkelt anden som har et mindre Boyu-akvarium med intern filtersystem.
Jeg har haft ferskvandsakvarium i over 15 år, men vil nu til at forsøge mig med mit første med saltvand.
Jeg har ikke købt hverken akvarium eller udstyr endnu, da der jo er forfærdelig masse ting det nok er en god ide at sætte sig ind i inden man køber. Indtil videre ligger planen på et 400-500L med ekstern sump.
Derfor vil jeg høre om der er nogle saltvandsakvarister i nærheden af hvor jeg bor (Ølgod), som er villig til vise deres akvarium frem og dele lidt ud af erfaringerne med sådan noget. Jeg kender kun selv en enkelt anden som har et mindre Boyu-akvarium med intern filtersystem.
- Johnny
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3760 Gudhjem
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Bornholm
Re: Saltvands akvarister i nærheden af Ølgod
rigtig god ide held og lykke og velkommen til 

Hilsen Johnny
630l inbygget woha balje
630l inbygget woha balje
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Er Ringkøbing tæt nok.
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Hej. Hvis du kommer forbi Vejle er du velkommen 

- The Baptizer
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 7330 Brande
- Saltvand siden?: 2014
Det er jo ikke længere væk en man sagtens kan køre det og efter hvad jeg kan se der findes af forhandlere, skal jeg vist alligevel forbedrede mig på at køre mindst lige så langt hver gang jeg skal have fisk 
Men havde da håbede på at der fandtes et par andre saltvandsakvarister i nærområdet.

Men havde da håbede på at der fandtes et par andre saltvandsakvarister i nærområdet.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
der er da ikke mere end 45 km fra Ølgod til Ringkøbing. Du vil have godt af lidt frisk luft engang imellem. Du skal selvfølgelig være velkommen. er lige påbegyndt en opgradering - altså et nyt akvarium, men mit "gamle" kører da endnu
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
-
- Foxface
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 6823 Ansager
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: 6823 ansager
Helt klart jesper Øh og tag dig dig god han elsker og snakke om saltvand og hans balje er et syn for guder, skal selv op til ham idag;o)$$$$$$$$
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2012
Held og lykke med projekted , syntes det er en god størrelse balje og starte op med det ville jeg osse have gjort.