http://royalexclusiv.net/Dreamboxes/Dre ... :1376.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sådan en kalkstirrer, så jeg at Elos havde lavet for en del år siden. Men prisen var temmelig barsk. Husker ikke prisengnizten skrev:Jeg har hørt en lille fugl synge om at Royal Exclusive, snart smider bl.a. Kalkreaktor, Kalkstirrer, m.m. på markedet, Kalkstirrer, bliver vist ikke med traditionel rørepind, men med magnet rotor i bunden, som får en magnetisk stav til at snurre rundt, inde i beholderen, ligesom i laboratoriet.
Ja, det kommer nok også til at gælde Royals model...Carsten skrev:Sådan en kalkstirrer, så jeg at Elos havde lavet for en del år siden. Men prisen var temmelig barsk. Husker ikke prisengnizten skrev:Jeg har hørt en lille fugl synge om at Royal Exclusive, snart smider bl.a. Kalkreaktor, Kalkstirrer, m.m. på markedet, Kalkstirrer, bliver vist ikke med traditionel rørepind, men med magnet rotor i bunden, som får en magnetisk stav til at snurre rundt, inde i beholderen, ligesom i laboratoriet.