TOSTRA skrev:Har du brugt 4218,1 kroner på zoas!!?![]()
Men hold op, hvor er de flotte!
sshyyyyyyyyyy!

TOSTRA skrev:Har du brugt 4218,1 kroner på zoas!!?![]()
Med det akvarie og tilbehør som Kenneth har, er det jo blot en lille detalje.TOSTRA skrev:Har du brugt 4218,1 kroner på zoas!!?![]()
Sikke noget fis, ikke før jeg jeg fortæller beløbet på RCkenneth olsen skrev:TOSTRA skrev:Har du brugt 4218,1 kroner på zoas!!?![]()
sshyyyyyyyyyy!![]()
![]()
! Jeg bliver slagtet på hjemmefronten!
Sandt Carsten.. og især i forhold til alle de koraller vi har mistet det første år på grund af flere ting.. blandt andet manglende tålmodighed...Carsten skrev:Med det akvarie og tilbehør som Kenneth har, er det jo blot en lille detalje.TOSTRA skrev:Har du brugt 4218,1 kroner på zoas!!?![]()
Det var det jeg mente.Carsten skrev:Med det akvarie og tilbehør som Kenneth har, er det jo blot en lille detalje.TOSTRA skrev:Har du brugt 4218,1 kroner på zoas!!?![]()
Hejsa Anders,Anders månsson skrev:tro det eller ej men jeg har læst din tråd fra start til slut, da jeg har ligget syg.
Sikke en fornøjelse at læse din ellers jeres tanker fra starten omkring stensætningen derefter alle updateringerne ang om´en og også om dens undergang!
Fede illustrationer du har undervejs, jeg gætter på du arbejder med lignende ting som proffesionel![]()
Det er helt sikkert et af de bedst beskrevede akvariesetups herinde. jeg har lige fået øjnene op for reefcentral og det kunne være sjovt at læse hvad der er af kommentare derinde... Det bliver på en anden sygedag![]()
Jeg mangler at høre hvad du dosere ca,mg, kh med (Jeg kan da ikke tro jeg har overset det i tråden)
Næææ.. Det sjove er at det ligner den har mistet lysten.TOSTRA skrev:Ser den anden kirurg ud ti stadig at kunne lide zoas?
Interessant teorikenneth olsen skrev:Næææ.. Det sjove er at det ligner den har mistet lysten.TOSTRA skrev:Ser den anden kirurg ud ti stadig at kunne lide zoas?
Men kom til at tænke på at de zoas kan jo være møghamrende giftige.. Så mon de får en lille skid på som de delfiner der sutter på en pufferfish?