FEM64 skrev:Jeg holder dig op på den fotoaftale.

Jeg er selv en klovn til det eller også er mit greg bare for dårligt. Det bliver en gang til foråret vil jeg tro. Så kan du træne lidt her.
.
Du giver bare lyd!
In other news...
Jeg har mistet de sidste to fisk, jeg har kommet i akvariet; en tail spot blenny, der intet ville æde, og en bicolour blenny der åd som en gal af alt frostfoder. Begge to blev stadigt tyndere og tyndere, og døde til sidst
Ydermere er den mindste af mine klovne stort set holdt op med at spise, når jeg fodrer, og er blevet temmeligt tynd. Den er også ret inaktiv. Den store æder som et tærskeværk og vokser rigtig meget. Er det helt naturligt at hunnen tager det meste foder og hannen ikke får noget særligt? Eller er der noget jeg kan gøre for at de begge to får det foder de skal have? Kardinalen der går sammen med dem, spiser i øvrigt fint, så det er ikke bare fordi hunnen er for dominerende og ikke lader andre komme til.
En tredje ting, er at jeg overvejer at begynde at gå imod et mere LPS-domineret akvarie. De fleste af mine SPS ser noget fesne ud, selvom de for de flestes vedkommende vokser fint. Men jeg syntes der er noget fascinerende ved de store polypper med tentakler og jeg skal komme efter dig. Så jeg tror at jeg lige så stille vil begynde at skifte de kedeligste SPS ud med LPS og se om ikke det giver mig et mere tilfredsstillende akvarie at kigge på

En bivirkning ved dette ville jo være at jeg nok ikke behøver at være helt så nazi med at dosere manuelt to gange om dagen, hvilket heller ikke ville gøre mig det fjerneste
God dag til jer alle