Skjule overløbsbox

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
MarkBruhn
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
12
Postnummer: 6541 Bevtoft
Saltvand siden?: 2012

Skjule overløbsbox

Indlæg af MarkBruhn »

Jeg er ved at planlægge hvordan jeg skal skjule min overløbsbox.

Jeg vil lave en væg foran boxen i fuld akvariehøjde i enden på mit rumdeler projekt. Har tænkt mig at bruge reefkeramik til formålet.
Der bliver lavet 4 huller ialt i keramik væggen, hvor der skal være plads til tunzepumper som skal skyde ud derfra. Magneterne til pumperne bliver der adgang til fra det tilstødende værelse, da der kommer hul i væggen. Min tanke omkring dette er at det skal være nemt at servicere pumper, ved at kunne stikke en arm ned fra oven og nemt tage dem op derfra.

Jeg er ikke så god til det med tegninger på computer, men håber disse to kan give en ide af hvad jeg mener.

Det røde på tegningerne er keramikvæggen.
Vedhæftede filer
Set fra siden, hvor man kan se de to huller til pumperne. Der er to huller i hver side af væggen.
Set fra siden, hvor man kan se de to huller til pumperne. Der er to huller i hver side af væggen.
Set fra oven. Det er ikke målfaste tegninger, men blot en ide omkring min tanke.
Set fra oven. Det er ikke målfaste tegninger, men blot en ide omkring min tanke.
Venlig hilsen Mark :)
Se min rumdeler på: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=65170" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"