Hvad sker der for Decocean web site?
- Mikki
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 9400 Nørresundby
- Saltvand siden?: 2007
Hvad sker der for Decocean web site?
Har lige været inde for at skulle bestille en skummer tunze DOC Skimmer 9004. den stod til ca 800 kr men er nu til 19000 kr og en co2 flaske 59000 kr ?
Tror lige jeg venter til imorgen med at bestille til min kammerat.
er der nogen der har privat kontakt til ham og ved om deres side er nede
Tror lige jeg venter til imorgen med at bestille til min kammerat.
er der nogen der har privat kontakt til ham og ved om deres side er nede
Livet er som et saltakvarie. Det gælder om at ramme de rigtige værdier 

- aamann
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2010
Re: Hvad sker der for Decocean web site?
Skummeren står til 818 når jeg går ind og kigger
- Mikki
- Rev haj
- Reactions:
- 12
Du har ret. nu står det sku rigtigt igen. ved ikke hvad der lige gik galtaamann skrev:Skummeren står til 818 når jeg går ind og kigger

- Steffenhn
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5230 Odense M
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fyn, Odense
Det sker også nogle gange for mig, at der lige pludselig ligger ekstra ting i indkøbskurven, som man ikke selv har smidt derind. Har dog lige købt noget i dag, der opstod fejlen ikke.
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2740 Skovlunde
Ups... du har lige været uheldig og besøgt siden under en opdatering der gik galt. Alle priser skulle gerne være på plads nu. Vi beklager dette meget
- Mikki
- Rev haj
- Reactions:
- 12
Okay.Steffenhn skrev:Det sker også nogle gange for mig, at der lige pludselig ligger ekstra ting i indkøbskurven, som man ikke selv har smidt derind. Har dog lige købt noget i dag, der opstod fejlen ikke.
Men det her var priserne på hans ting der var ændret.
Troede først det var min pc, så hoppede lige på over tlf os og det var det samme. Nu er det dog som det skal være igen

osmolator stod til 16,378 kr

-
- Søstjerne
- Reactions:
- 12
@Steffenhn - hvis du oplever dette igen, er du meget velkommen til at skrive på web@decocean.dk - så skal vi forsøge at se hvad der kan være gået galt.
Det er dog muligt at det du oplever med varer i indkøbskurven er vare du har lagt ind under tidligere besøg hvor du ikke har gennemført en handel/ordre.
Skriv endelig hvis du oplever det igen.
Det er dog muligt at det du oplever med varer i indkøbskurven er vare du har lagt ind under tidligere besøg hvor du ikke har gennemført en handel/ordre.
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 12
@Mikki - vi var igang med en omrokering/opdeling af tunze produkterne, og under dette skete der en fejl som satte alle tunze priser vanvittigt op 

- Mikki
- Rev haj
- Reactions:
- 12
Okayfinnjensen skrev:@Mikki - vi var igang med en omrokering/opdeling af tunze produkterne, og under dette skete der en fejl som satte alle tunze priser vanvittigt op

var sku lige før jeg var ved at droppe hobbyen der

-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 14
Kan se i er hurtige til at anskaffe jer de ting man anbefaler 

- Mikki
- Rev haj
- Reactions:
- 12
Mikkel sloth skrev:Kan se i er hurtige til at anskaffe jer de ting man anbefaler

- Steffenhn
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5230 Odense M
- Geografisk sted: Fyn, Odense
Hej Finn. Det var ikke varer som jeg tidligere har haft i kurven eller overhovedet har haft interesse for at købe. Men jeg skal nok melde tilbage hvis det gentager sigfinnjensen skrev:@Steffenhn - hvis du oplever dette igen, er du meget velkommen til at skrive på web@decocean.dk - så skal vi forsøge at se hvad der kan være gået galt.

-
- Rev hummer
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2300 København S
- Saltvand siden?: 2013
- Geografisk sted: København S
Jeg har nu også oplevet det med at der pludselig er varer i min indkøbskurv. Det er tit helt tilfældige varer som jeg ikke engang har kikket på. Jeg troede det var en slags virus på min computer... Åbentbart ikke. 

- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Min kone påstår også det samme sker for hende hele tiden (det er så desværre ikke hos DecOcean)Frej81 skrev:Jeg har nu også oplevet det med at der pludselig er varer i min indkøbskurv. Det er tit helt tilfældige varer som jeg ikke engang har kikket på. Jeg troede det var en slags virus på min computer... Åbentbart ikke.

I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petercw
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 6760 Ribe
Det kender vi vidst alle sammen desværre, hehePoulD skrev:Min kone påstår også det samme sker for hende hele tiden (det er så desværre ikke hos DecOcean)Frej81 skrev:Jeg har nu også oplevet det med at der pludselig er varer i min indkøbskurv. Det er tit helt tilfældige varer som jeg ikke engang har kikket på. Jeg troede det var en slags virus på min computer... Åbentbart ikke.

Min kone kom hjem med to nye iphones forleden. Hun mente at hvis hun lige købte en ekstra, så var det nok i orden

Mon jeg skal bestille to nye lamper så?
Mit akvarie: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 74#p588474" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nicki Henriksen
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2760 Måløv
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
Hehe, troede det var for a få lidt mer salg 
Ej, men har også oplevet det, næsten hver gang og umiddelbart var det samme 4 eller 5 produkter, men den gør det ikke mere nu.

Ej, men har også oplevet det, næsten hver gang og umiddelbart var det samme 4 eller 5 produkter, men den gør det ikke mere nu.
Nicki
Mit nye reef viewtopic.php?f=127&t=85430
360L rumdeler viewtopic.php?t=33857
120L Mixed reef viewtopic.php?f=92&t=54207
- jonas _sandager
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8260 Viby Jylland
- Saltvand siden?: 2013
Jeg har også oplevet det. Det har aldrig været varer jeg selv har haft kig på før, men det kunne godt se ud som om at det var andres indkøb skurv man overtager, da jeg en gang har prøvet at ha e et komplet sæt PVC til en sump liggende klar til betaling. Det ville i hvert fald være mærkeligt at den tilfældigt lige havde kommet de dele i kurven.
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 12
Tak for jeres input. mht. indkøbskurv problemet. Det er noteret og vi vil se om vi kan få det løst snarrest
.
God dag til alle

God dag til alle

- den_
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4200 Slagelse
Den med indkøbs kurven har jeg også oplevet og ja det virker som om det er en andens bestilling.
Har lige prøvet for sjovt at gå ind på deres webshop og der var noget i indkøbskurven
Gad vide om det er en her inde der skal bruge dette?
Har lige prøvet for sjovt at gå ind på deres webshop og der var noget i indkøbskurven
- minedykker
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 2980 Kokkedal
det betyder at hvis den plan var at købe to må du x op med 2 så giver det faktisk 4 lamper ;O) så bare ind og bestilPetercw skrev:Det kender vi vidst alle sammen desværre, hehePoulD skrev:Min kone påstår også det samme sker for hende hele tiden (det er så desværre ikke hos DecOcean)Frej81 skrev:Jeg har nu også oplevet det med at der pludselig er varer i min indkøbskurv. Det er tit helt tilfældige varer som jeg ikke engang har kikket på. Jeg troede det var en slags virus på min computer... Åbentbart ikke.![]()
Min kone kom hjem med to nye iphones forleden. Hun mente at hvis hun lige købte en ekstra, så var det nok i orden
Småt men GODT viewtopic.php?f=95&t=54625
- Petercw
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 6760 Ribe
Jeg tror at jeg hopper på vognen og køber en Lampe og en ny MP40. Til sammen koster det jo nærmest kun hvad en enkelt iphone koster alligevelminedykker skrev:det betyder at hvis den plan var at købe to må du x op med 2 så giver det faktisk 4 lamper ;O) så bare ind og bestilPetercw skrev:Det kender vi vidst alle sammen desværre, hehePoulD skrev:Min kone påstår også det samme sker for hende hele tiden (det er så desværre ikke hos DecOcean)Frej81 skrev:Jeg har nu også oplevet det med at der pludselig er varer i min indkøbskurv. Det er tit helt tilfældige varer som jeg ikke engang har kikket på. Jeg troede det var en slags virus på min computer... Åbentbart ikke.![]()

Mit akvarie: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 74#p588474" onclick="window.open(this.href);return false;
- minedykker
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 2980 Kokkedal
- Nicki Henriksen
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2760 Måløv
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
den_ skrev:Den med indkøbs kurven har jeg også oplevet og ja det virker som om det er en andens bestilling.
Præcis samme vare jeg fik da jeg var derinde før,
Nicki
- Moente
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2500 Valby
Jeg oplever også hver gang, at der allerede ligger varer i min kurv.
Kunne være meget snedigt, hvis det var foreslåede varer ud fra tidligere køb, men det er det desværre ikke
Kunne være meget snedigt, hvis det var foreslåede varer ud fra tidligere køb, men det er det desværre ikke

Mvh Tobias
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Geografisk sted: Ballerup
Er der nogle der har prøvet at klikke videre til bekræftigelsen.. Hvis man nu var heldig, havde siden måske gemt tidligere brugers dankort nummer 
Det gas... Men Decocean bør nok få rettet sådan en fejl ret så hurtigt, inden der går et eller andet galt.

Det gas... Men Decocean bør nok få rettet sådan en fejl ret så hurtigt, inden der går et eller andet galt.
- Mathias_C
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 9330 Dronninglund
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Nordjylland
finnjensen skrev:Tak for jeres input. mht. indkøbskurv problemet. Det er noteret og vi vil se om vi kan få det løst snarrest.
God dag til alle
Jeg har lige oplevet det igen (1 stk. sediment filter) i indkøbskurven inden start på shopping...
Hvad endnu værre er at nu har jeg 2 gange inden for den sidste halvetime oplevet at min indkøbskurv er VÆK, efter at jeg naturligvis har haft den fyldt til renden... Forfra igen, tænkte at det måtte være en fejl 40 - men så sker det sgu igen .... suk
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Geografisk sted: Ballerup
Prøvede det også endnu engang forleden.. Ved sgu ikke engang om man turde tjekke ud, for tænk nu om der pludselig var en masse andet i..