Vintage eric borneman
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
Vintage eric borneman
Http://algaescrubber.net/forums/showthr ... on-cycling" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
Re: Vintage eric borneman
Værd at læse for selv den garvede, men især for nye!
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
+1
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Sørgelig skæbne....
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Ja det var trist at det gik ham sådan:(
Hans artikler er uvurderlige for saltvandshobbyen.
Jeg har hans bog: Aquarium Corals, den holder stadig 100%- med den på hylden er man godt rustet til at have saltvand...
Hvad blev der egentlig af ham efter han brød sammen?
Hans artikler er uvurderlige for saltvandshobbyen.
Jeg har hans bog: Aquarium Corals, den holder stadig 100%- med den på hylden er man godt rustet til at have saltvand...
Hvad blev der egentlig af ham efter han brød sammen?
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn
var det ham der bev fundet halvnøgen i en eller andens pool?
retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Han udviklede vist en smag for crystal meth...
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Mjoe; http://www.chron.com/news/houston-texas ... 358606.php" onclick="window.open(this.href);return false;Anders månsson skrev:var det ham der bev fundet halvnøgen i en eller andens pool?
Siger ikke det er tilfældet her, men medier og andre kan jo nogen gange forvride ting helt ud af proportion. Borneman havde vist også fået sig en del (magtfulde?) fjender hist og her.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Er han helt væk fra RC?
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
det har han været længe Anders,både Ron og Eric forlod rc i 2006 hvad der helt skete ved jeg ik men Ron har sagt rc stadig skylder ham penge for artikler han har skrevet til dem
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Startede vistnok med at Bomber i sin tråd postede nogle billeder af sin balje, hvor der var nogle illegale koraller. Det fik Borneman til at kontakte NOAA hvorefter han i egenskab af moderator slettede hele Bombers tråd . Derefter brød balladen løs i bedste Saltvandsforum stilole. skrev:det har han været længe Anders,både Ron og Eric forlod rc i 2006 hvad der helt skete ved jeg ik men Ron har sagt rc stadig skylder ham penge for artikler han har skrevet til dem

Om Borneman, Shimek og flere andre forlod RC af egen vilje eller blev bedt om at gå er vist stadig uklart.
http://archive.reefcentral.com/forums/s ... did=734680" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 5690 Tommerup
- Saltvand siden?: 2013
Beklager min dumhed men findes der virkelig ulovlige koraller, og hvilken. Kunne godt tænke mig og se hvad det var for nogle.PoulD skrev:Startede vistnok med at Bomber i sin tråd postede nogle billeder af sin balje, hvor der var nogle illegale koraller. Det fik Borneman til at kontakte NOAA hvorefter han i egenskab af moderator slettede hele Bombers tråd . Derefter brød balladen løs i bedste Saltvandsforum stilole. skrev:det har han været længe Anders,både Ron og Eric forlod rc i 2006 hvad der helt skete ved jeg ik men Ron har sagt rc stadig skylder ham penge for artikler han har skrevet til demBomber var vist ret gode venner med en anden moderator på RC.
Om Borneman, Shimek og flere andre forlod RC af egen vilje eller blev bedt om at gå er vist stadig uklart.
http://archive.reefcentral.com/forums/s ... did=734680" onclick="window.open(this.href);return false;

Vh Morten
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
De koraller der vist nok var tale om her, er de Karibiske Acropora arter så som A. cervicornis, A.palmata og A. proliferaMorten1990 skrev:Beklager min dumhed men findes der virkelig ulovlige koraller, og hvilken. Kunne godt tænke mig og se hvad det var for nogle.PoulD skrev:Startede vistnok med at Bomber i sin tråd postede nogle billeder af sin balje, hvor der var nogle illegale koraller. Det fik Borneman til at kontakte NOAA hvorefter han i egenskab af moderator slettede hele Bombers tråd . Derefter brød balladen løs i bedste Saltvandsforum stilole. skrev:det har han været længe Anders,både Ron og Eric forlod rc i 2006 hvad der helt skete ved jeg ik men Ron har sagt rc stadig skylder ham penge for artikler han har skrevet til demBomber var vist ret gode venner med en anden moderator på RC.
http://archive.reefcentral.com/forums/s ... did=734680" onclick="window.open(this.href);return false;beklager men så meget er jeg heller ikke inde i det.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
DSB vs. BB poul@
Ha ha ha ha.jeg regner med folget fjaernet sandet fordi Baljen aldrig Havde Set Värre ud,fyldt med Traadalger og döde koraller! Jepp det var sandet og Ikke den Fakta Baljen var 2 maaneder Gammel overproppet og eneste Herbivore et par Turbosnegle og Eremitter,Men det er selvfölgelig Blot Spekulation fra min side.
Ha ha ha ha.jeg regner med folget fjaernet sandet fordi Baljen aldrig Havde Set Värre ud,fyldt med Traadalger og döde koraller! Jepp det var sandet og Ikke den Fakta Baljen var 2 maaneder Gammel overproppet og eneste Herbivore et par Turbosnegle og Eremitter,Men det er selvfölgelig Blot Spekulation fra min side.