Levende sten
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 9900 Frederikshavn
- Saltvand siden?: 2013
Levende sten
Hej. Jeg er ved at bygge et nyt akvarie op og har et spørgsmål angående lys og levende sten. Jeg har fået fat i noget fiberlys som jeg havde overvejet jeg ville ha ned bag mine levede sten så man kan se det i nogle af de huler som kommer. Men vil fisk og nyttedyr gå i de huler hvis der er lys? Og vil stenene kunne "overleve" hvis de får lys bag sig. ?
- PederP
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8560 Kolind
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Kolind
Re: Levende sten
Hej, velkommen til.
Har lidt svært ved at forestille mig det du snakker om, men hverken sten eller fisk skulle tage skade
Fiskene skal nok kunne finde en mørk hule hvis det er det de har lyst til. Revfisk har store talenter for at gemme sig selv af vejen.
Har lidt svært ved at forestille mig det du snakker om, men hverken sten eller fisk skulle tage skade

Fiskene skal nok kunne finde en mørk hule hvis det er det de har lyst til. Revfisk har store talenter for at gemme sig selv af vejen.
Mvh. Peder
Mit 910L Saltvand
Mit 910L Saltvand
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 9900 Frederikshavn
- Saltvand siden?: 2013
Re: Levende sten
Mange tak.
Det er mest for at lave lidt lir. Men er bange for de kravl og dyreliv som lever i skygge på de levende sten.
Det er mest for at lave lidt lir. Men er bange for de kravl og dyreliv som lever i skygge på de levende sten.