Men nu er der vel på tide med nogle friske fts?

hejsa det jeg tilføre vores tank ud over de 3 hellige er Kalium, Jod fra sangokai, og sango nutri-complete, og shoku nutricoral zx liquid I HED (SPS), også har jeg en po4 reaktor på også med 200 gram po4 fjerner fra grotech.Bingocaller skrev:Ser flot ud! Dosere du nogen form for Carbon? VSV eller lign?
Hvor har du købt filtersok holderen? Det er sådan en jeg kigger efter til mit nye.minedykker skrev:Sump opdate.
Så lykkes det, langt om længe at få lime, og i sat nyt filtersystem, i sumpen. nu skal det bare tørre op, til i morgen tidligt, hvor der så vil blive tilført vand, og så må vi se om det kommer til at fungere beder ind det gamle.
Carsten har holdereMacdoo skrev:Hvor har du købt filtersok holderen? Det er sådan en jeg kigger efter til mit nye.minedykker skrev:Sump opdate.
Så lykkes det, langt om længe at få lime, og i sat nyt filtersystem, i sumpen. nu skal det bare tørre op, til i morgen tidligt, hvor der så vil blive tilført vand, og så må vi se om det kommer til at fungere beder ind det gamle.
ikke helt har en lille skummer på ø 40x 220 cmJ. Andersen skrev:køre du uden skummer?