led månecyklus
- Macdoo
- Dragefisk
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 2012
- Geografisk sted: Kastrup
led månecyklus
Kan man købe en led lampe hvor man kan få den til at lyse som månen gør det på revet? Tænkte på om det kunne ha en forskel på ens koraller hvis lampen kunne lyse sådan.
Bump. Elsker koraller. Det gjorde ekskonen ikke....
- iceMD
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9210 Aalborg SØ
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Aalborg SØ
Re: led månecyklus
Ved ikke om korallerne påvirkes af en månecyklus, men mig bekendt har det stor betydning for fisk og specielt for deres parring
!
Men underligt nok er jeg ikke bekendt med led lamper, der har denne funktion indbygget
!

Men underligt nok er jeg ikke bekendt med led lamper, der har denne funktion indbygget

- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4684 Holmegaard
Så vidt jeg husker , er der vidst nogle ulemper ved at have denne cyklus... Mener der er et eller andet omkring muslinger (hvis man har en eller flere af dem) .. Ka godt være at det er helt i skoven, men mener bestemt at der er et eller andet omkring det. At visse ting i akvariet kan blive påvirket i negativ retning
Morten
- Macdoo
- Dragefisk
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2450 København SV
- Geografisk sted: Kastrup
Jeg kan ikke rigtigt finde så meget på nettet om det i akvarier. Kan godt forestille mig at der både er fordele og ulemper med det.
Bump. Elsker koraller. Det gjorde ekskonen ikke....
- joekill
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1994
- Geografisk sted: 4600
de fleste led lamper fra pacific sun har månelys med cyklus, som kan indstilles på mange måder og med farvevalg.

- glenn_24
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4450 Jyderup
- Saltvand siden?: 2009
så hvidt jeg ved
så vil dine koraller gyde 1 gang om året hvis du køre månecyklus og alle værdier er stabile. og det har vist en rigtig negativ effekt på vores små systemer.
så vil dine koraller gyde 1 gang om året hvis du køre månecyklus og alle værdier er stabile. og det har vist en rigtig negativ effekt på vores små systemer.