Og jeg fik at vide den var reefsafe, og det ser det da også ud til, men hold da op, hvor den graver i sandet, så det fyger med sand rundt i hele akvariet. Jeg håber den holder op med det snart.

Nogle der kan fortælle mig mere om denne smukke muræne?
Fisk har et meget mindre behov for føde en vi tror.Mic4700 skrev:Tillykke med densuper flot muræne syntes jeg ,snorklede med dem i sharm el sheik i sommer , men tror ikke den kan nøjes med 1 reje om ugen
Haha, pas nu på - du kunne få dig en grim overraskelsepederrevnørd skrev:Skal vi ikke se et billede af den længste slange i huset ?
Hva satan Anders,AndersGS skrev:Haha, pas nu på - du kunne få dig en grim overraskelsepederrevnørd skrev:Skal vi ikke se et billede af den længste slange i huset ?
Vil da nok glæde Thomas at læse (var da vist ham der fandt på at kalde en Salarias fasciatus for Hugo)Bingocaller skrev:Tror det er en dame ting![]()
PoulD skrev: Nogle af de udenby'ske navne som f.eks. Novaculichthys taeniourus er jo lige til at brække tungen påMåske også svære at huske. Så hvis man ikke lige er bekendt med et nemmere dansk synonym . . . . . .vi kan jo kalde ham for Mortensen