Jeg har limet en slange-samler i proppen. Så kan proppen skrues af og det hele kan skylles igennem og gøres ordentligt rent.Mikkel E skrev:Nolan, hvordan har du fået det til at holde tæt, ved skruelåget? Kan du skrue det af, altså har du kun limet ved slangen og hullet? Jeg kan ikke få mit til at blive tæt
Hvad bruger du egentlig den anden flaske til?
Jeg forsøgte mig med bare at bruge flaskerne uden at skære bunden af men der samlede sig hurtigt noget "snask" i flasken, som ikke var til at få vasket ud. Derfor huggede jeg bunden af.
Den flaske der står i den anden side var bare en flaske, der ikke var skåret til endnu. Billedet er fra dengang jeg bryggede systemet sammen. Den er skåret til nu ligesom den anden på billedet.
Jeg starter to flasker op med ca. 1 dags mellemrum. Så har jeg næsten en konstant forsyning af friske artemia (jeg klækker ca. en halv teske i hver ad gangen). Når jeg starter en ny flaske op, hælder jeg lige en sjat tørgær i den anden flaske (som har kørt et døgn) for at holde foderværdien oppe på de artemia, der er klækkede.
/Kim