Hvor dyrt for bord og akvarie omkring 400 L?
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor dyrt for bord og akvarie omkring 400 L?
Jeg har besluttet at etablere et saltvandsakvarie, hvor jeg ønsker et helt nyt akvarie og et flot bord. Men jeg synes faktisk ikke at jeg kan finde nogle ordentlige borde og har så spurgt mig for hos en af forhandlerne. Her var meldingen, at det bedste var at købe begge dele specialfremstillet og at prisen nok løb op omkring 15.000 kr. (dog også med huller og sump). Men der må da findes billigere løsninger, som ikke kræver at man er fingernem - og uden nødvendigvis at skulle til at købe et akvastabil-bord, som ikke lige rammer stilen med lyst træ i stuen...
Er det bare prisen eller har I gode tip til fornuftige købe-løsninger?
mvh.
Brian
Er det bare prisen eller har I gode tip til fornuftige købe-løsninger?
mvh.
Brian
- Eciton
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: Balle djursland
De har mange kombinationer ved eksempelvis avifauna og hyggefisken.biz eksmepel nedfor der skal bare bores huller og laves overløb men det kan man næsten altid snakke med forhandleren om. Skal dog siges at jeg aldrig har handlet nogle af stederne.
- Vedhæftede filer
-
- akvarie 475 liter 5599
- akvaire 475.jpg (59.14 KiB) Vist 1182 gange
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Aalborg
Hvis du er interesseret i at importere selv er der bla.: http://www.brillant-aquarium.de/
Her kan du få et 400 liters med bord(hvor der er plads til sump,i hele akvariets længe), i de rigtige mål med optisk hvidt glas for: ca. 700 euro.
Men ellers syntes jeg det er en smule svært at finde standartsakvarier med en god dybde.
Her kan du få et 400 liters med bord(hvor der er plads til sump,i hele akvariets længe), i de rigtige mål med optisk hvidt glas for: ca. 700 euro.
Men ellers syntes jeg det er en smule svært at finde standartsakvarier med en god dybde.
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Aalborg