Har i eller kender i en eller kender i en som kender en som har hørt om en som kender en som har set sådan en fætter i en EU shop?
syntes at AU$333 er lige i over kanten. også meget gerne hvis i er stødt på den skummer kop, jeg har set den i webshops i USA men ikke på ebay ect.
Den er sgu lidt smart.
http://saltwater-conversion.com/products/marine-pac" onclick="window.open(this.href);return false;
Fluval edge 46L marine-pac
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 1800-1999 Frederiksberg C
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Lausanne, Schweiz
Re: Fluval edge 46L marine-pac
Hey Dezon!
Det er sjovt jeg har netop brugt en masse tid på at undersøge den Marine-pac dér. Smart ser det ud og man kan jo aldrig få for meget teknik, men jeg har selv efter en del overvejelser droppet tanken om at anskaffe mig sådan en eller lignende da det jo i sidste ende kun er 46 liter det drejer sig om. Et par vandskift om ugen og brug af det oprindelige hængefilter tror jeg giver et endnu bedre resultat end den marine-pac dér.
Det er ihvertfald ikke noget jeg vil smide penge efter da det jo er
Marine Pac + fragt = 380$
Tunze 9002 = cirka 130$
og AI Nano med controller liger til omkring 3000 danske så vidt jeg har forstået?
Alt for mange penge at smide efter et 46 liters synes jeg.
Men skummerkoppen findes her:
http://www.amazon.com/Small-Tunze-9002- ... tunze+9002" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er sjovt jeg har netop brugt en masse tid på at undersøge den Marine-pac dér. Smart ser det ud og man kan jo aldrig få for meget teknik, men jeg har selv efter en del overvejelser droppet tanken om at anskaffe mig sådan en eller lignende da det jo i sidste ende kun er 46 liter det drejer sig om. Et par vandskift om ugen og brug af det oprindelige hængefilter tror jeg giver et endnu bedre resultat end den marine-pac dér.
Det er ihvertfald ikke noget jeg vil smide penge efter da det jo er
Marine Pac + fragt = 380$
Tunze 9002 = cirka 130$
og AI Nano med controller liger til omkring 3000 danske så vidt jeg har forstået?
Alt for mange penge at smide efter et 46 liters synes jeg.
Men skummerkoppen findes her:
http://www.amazon.com/Small-Tunze-9002- ... tunze+9002" onclick="window.open(this.href);return false;
/Kewin - 160L
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Herning
Re: Fluval edge 46L marine-pac
har skummeren det flytter jeg bare fra mit RSM samt LED har jeg DIY som jeg laver beslag til så det passer på hans bslag.
Er med på vandskifte og det er kun 15L om ugen som jeg havde planlagt at lave. Det er mere fordi at når jeg er på dykker turer (rejser) med kæresten er det hendes søster som plejer at passe akvariet, og jeg ved at hun ikke vil stå og suge vand op
så det er egentlig bare for at gøre livet lettere for mig og dem som nu skal passe det. En skummer kop kan alle jo tømme
..
Men tak for amazon linket
Er med på vandskifte og det er kun 15L om ugen som jeg havde planlagt at lave. Det er mere fordi at når jeg er på dykker turer (rejser) med kæresten er det hendes søster som plejer at passe akvariet, og jeg ved at hun ikke vil stå og suge vand op

så det er egentlig bare for at gøre livet lettere for mig og dem som nu skal passe det. En skummer kop kan alle jo tømme

Men tak for amazon linket