Jeg har et lille hobby projekt som jeg startede på fordi jeg var træt af at taste mine målinger af fx de 3 hellige, No3, Po4 eller lign. ind i et regneark eller på papir for at kunne følge udviklingen.
Så som den software udvikler jeg er har jeg lavet en løsning på problemet

Hvis der skulle være nogen som har interesse i sådan en funktionalitet på deres computer, tablet eller smartphone, så vil jeg meget gerne dele det med jer.
Men det kræver at der er interesse for det, da det kræver på lidt tid og penge fra min side at dele den med jer frem for bare at holde den for mig selv.
Har brug for et par stykker (max. 5) som kan hjælpe mig med at rapportere fejl, komme med ideer til forbedringer og generelt hjælpe mig med at nå frem til at godt produkt.
Sitet er klar med den første funktion til at registrere målinger, men det er meningen at den yderligere skal kunne koble disse målinger med hvad man tilsætter fx. ved hjælp af Balling. Dette vil jeg også gerne have input til når det kommer så langt.
Det kræver følgende at bruge sitet:
Moderne browser (Internet Explorer 10+, Chrome, Safari eller lign.) (Grundet begrænset fritid så gider jeg simpelthen ikke bøvle med de gamle, sorry)
En Google+ konto som man skal bruge til at logge ind, det er meget nemt at lave især hvis man allerede har en anden Google konto.
Data opbevares i Microsofts Cloud og ligger dermed sikkert og godt.
Og man kan til hver en tid eksportere data til regneark hvis man ikke ønsker at benytte sitet mere.
Skriv hvis i ønsker at deltage i projektet.
Det er helt gratis og bliver ved med at være det

Lidt billeder af den primære funktion på computer / tablet:
Samme side på smartphone: