Leder efter en fisk eller snegl der er rigtig gode til og æde alger, har nogle langhåret brune alger. Og der er en begrænsning, da jeg kun har 130L akvariet, og 3 fisk i forvejen.
Jesper ØH skrev:Hugo ville jeg også tage, eller en lille gul kirurg. Hvis du tager en foxface så husk den har gift i sin rygfinne.
Tak for alle de fine bud, men bliver en gul kirug ikke for stor til 130L
Hvis du køber en meget lille en, så går der mange år inden du skal sælge den, da det ikke er en fisk der vokser hurtigt.
Arr okay. Tror jeg vil på jagt efter sådan en lille en så, det er trods alt også pænere end en Hugo ville det være dumt også og anskaffe sig en Hugo sammen med
Jeg vil mene 5 fisk er ok, kommer lidt an på hvad de 3 fisk du har er ? Men kan læse det nok ikke er store fisk en gul kirurg er en super fin fisk En red red spotted rockskipper(blenny) kan også være et bud, det var den første fisk jeg købte super sjov fisk med masser af personlighed.
Okay har kun en tomat og en gul klovn og Så en lille aftrækker. men ville helt klart lede efter en gulkirug, men er lidt mere nervøs for den Hugo om der er mad nok på længere sigt.
Morten1990 skrev:Okay har kun en tomat og en gul klovn og Så en lille aftrækker. men ville helt klart lede efter en gulkirug, men er lidt mere nervøs for den Hugo om der er mad nok på længere sigt.
Nøjes med den gule kirurg så. Hugo/blenny tager som regel også frostfoder/noritang.
Morten1990 skrev:Okay har kun en tomat og en gul klovn og Så en lille aftrækker. men ville helt klart lede efter en gulkirug, men er lidt mere nervøs for den Hugo om der er mad nok på længere sigt.
Nøjes med den gule kirurg så. Hugo/blenny tager som regel også frostfoder/noritang.
Okay, tror jeg vil starte med en gulkirug. Tak for hjælpen