Håber at man en dag får den ære at se det i live version.
Hver gang man få en mail om at der er sket noget nyt i denne tråd

Ja, du har helt ret, det er DEN almindelige brune monti du får en frag afkenneth olsen skrev:Jeg kan kun se den lille frag af en rusten farvet montipora lidt oppe i midten af billedet.. er det den du mener???![]()
![]()
hahahahahahah.... nåååååå.. nu ser jeg lige pludseligt hvad det er for en du mener....pederrevnørd skrev:Ja, du har helt ret, det er DEN almindelige brune monti du får en frag afkenneth olsen skrev:Jeg kan kun se den lille frag af en rusten farvet montipora lidt oppe i midten af billedet.. er det den du mener???![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, og jeg ringede i samme sekund jeg så nedhedsbrevet, og købte den uden at vide pris etc.dyr200 skrev:Var det ike dem Carsten lige har hentet super fed Peter
Der er masser, og priser er reelle. Faktisk lidt lavere end grossist/Dejong og direkte sendinger, når man holder størrelse og overlevelsesevne med i beregningerne.dyr200 skrev:Er der mere tilbage og hvad er priserne på derude ??
Den var rigtig stor - og syner alligevel ikke af så meget, når den kommer ned ved siden af nogle af de andrePetercw skrev:Den er virkelig smuk!
Jeg sad også og savlede over den da han sendte nyhedsbrev ud![]()
Hvad ligger priserne på sådan en fætter hos Carsten?
- Og hvor stor er den?
Et FTS så vi kan se hvor den står?![]()
Mvh Peter