Ny og ny, har du aldrig taget 3. dyk på Ras um Sid når der 50 dykkerbåde på vej ind til Jettyen?gnizten skrev:Ahhhh, en helt ny art inden for søpølser.... interessantpeder skrev:Jeg skider bare i mit en gang imellem!! MUHAAAAAAAAAAAAAAAAA;-)

Ny og ny, har du aldrig taget 3. dyk på Ras um Sid når der 50 dykkerbåde på vej ind til Jettyen?gnizten skrev:Ahhhh, en helt ny art inden for søpølser.... interessantpeder skrev:Jeg skider bare i mit en gang imellem!! MUHAAAAAAAAAAAAAAAAA;-)
Jo tak, det kan være som at svømme i svensk pølseret.... uuuaaadr.PoulD skrev:Ny og ny, har du aldrig taget 3. dyk på Ras um Sid når der 50 dykkerbåde på vej ind til Jettyen?gnizten skrev:Ahhhh, en helt ny art inden for søpølser.... interessantpeder skrev:Jeg skider bare i mit en gang imellem!! MUHAAAAAAAAAAAAAAAAA;-)
Hej Pederpeder skrev:Nå nu fik jeg hold i nakken!!, men sikke dog en dejlig "gøje" en skam man ikke har en større balje.
Glæder mig alleredepederrevnørd skrev:Så har der været hygget igen med "holdet fra Istedgade"
Det betyder at der snart kommer masser af nye billeder, og video - Dino har igen brugt sine "Spielberg evner" og jeg tror vi alle kan glæde os.
Tak Dino og Kenneth, i er fantastiske mennesker![]()
Kh
Peder
PoulD skrev:Hvis der er andre end mig der sidder og venter og venter og venter . . . .
[video][/video]
hahahaha.. det er spas...PoulD skrev:Hvis der er andre end mig der sidder og venter og venter og venter . . . .
[video][/video]
ja, det var sku hygge...pederrevnørd skrev:Så har der været hygget igen med "holdet fra Istedgade"
Det betyder at der snart kommer masser af nye billeder, og video - Dino har igen brugt sine "Spielberg evner" og jeg tror vi alle kan glæde os.
Tak Dino og Kenneth, i er fantastiske mennesker![]()
Kh
Peder