http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er da pisse fedtpederrevnørd skrev:Det er sgu da for vildtgriner
Sjovt at lille Gilleleje nu vises WW... Lol
Er oz vildt stolt,kenneth olsen skrev:Ja- det skal du sku være stolt af Peder.... Også fordi de selv har fundet frem til dit akvarie på reefcentral og valgt dit akvarie til at blive vist....
.. men sjovt at de gør det uden at spørge dig først eller kontakte dig og informere omkring det..
hahah.. det skal du skam ikke... jeg er på deres gruppe på facebook.. og fik store øjne da jeg så et velkendt "ansigt"... Dino viste heller ikke noget om det.pederrevnørd skrev:Er oz vildt stolt,kenneth olsen skrev:Ja- det skal du sku være stolt af Peder.... Også fordi de selv har fundet frem til dit akvarie på reefcentral og valgt dit akvarie til at blive vist....
.. men sjovt at de gør det uden at spørge dig først eller kontakte dig og informere omkring det..
Men mistænker stadig dig eller dino lol
Føles lidt sådan her...kenneth olsen skrev:hahah.. det skal du skam ikke... jeg er på deres gruppe på facebook.. og fik store øjne da jeg så et velkendt "ansigt"... Dino viste heller ikke noget om det.pederrevnørd skrev:Er oz vildt stolt,kenneth olsen skrev:Ja- det skal du sku være stolt af Peder.... Også fordi de selv har fundet frem til dit akvarie på reefcentral og valgt dit akvarie til at blive vist....
pederrevnørd skrev:Føles lidt sådan her...kenneth olsen skrev:hahah.. det skal du skam ikke... jeg er på deres gruppe på facebook.. og fik store øjne da jeg så et velkendt "ansigt"... Dino viste heller ikke noget om det.pederrevnørd skrev:Er oz vildt stolt,kenneth olsen skrev:Ja- det skal du sku være stolt af Peder.... Også fordi de selv har fundet frem til dit akvarie på reefcentral og valgt dit akvarie til at blive vist....
Godt du lige fik nævnt Morten og Peter også, for ellers ville Peder da få storhedsvanvid med den sammenligningpeder skrev:Obama,Putin,Merkel,Morten&Peter,.............men vi har Pederrevnørd;-)
Indiansk navn for kvindeligt kønsorgan (direkte oversat: Krøllet hår, store læber og dårlige ånde), En afdanket KGB officer, En unfuckable Lard Arse fra tyskland, Gak Gak i køkkenet . . . . . inkompetent, skaldet, luddoven, klodset, overvægtig og stærkt alkoholiseret atomkraftsværksarbejder fra Gilleleje.peder skrev:Obama,Putin,Merkel,Morten&Peter,.............men vi har Pederrevnørd;-)
Tror såmænd at sammenhængen er at alle er lidt syge i pottenPoulD skrev:Indiansk navn for kvindeligt kønsorgan (direkte oversat: Krøllet hår, store læber og dårlige ånde), En afdanket KGB officer, En unfuckable Lard Arse fra tyskland, Gak Gak i køkkenet . . . . . inkompetent, skaldet, luddoven, klodset, overvægtig og stærkt alkoholiseret atomkraftsværksarbejder fra Gilleleje.peder skrev:Obama,Putin,Merkel,Morten&Peter,.............men vi har Pederrevnørd;-)
Hvor er sammenhængen?