Umiddelbart da jeg fik produktet så det meget highend ud! Kassen lignede at jeg havde købt et Apple produkt og da jeg åbnede den blev jeg heller ikke skuffet!
I modsætning til mange andre epoxyer jeg har prøvet, var denne kun i en "pølse" og ikke 2 der skulle æltes sammen. I pakken lå der også et par latex handsker, og fordi jeg er ung og dum så brugte jeg dem ikke....... Det skulle jeg have gjort! Forklaring følger..
Selve produktet er godt! Det let at arbejde med og hærder relativt hurtigt! Så alt i alt et udemærket produkt som med det visuelle produkt fremførelse ville få top karakter , hvis ikke det var for en lille detalje - lugten
..
Regner ikke mig selv som sart men havde seriøst lyst til at stoppe med at bruge det halvvejs igennem.. Samtidig hang det i fingrene i næsten 24 timer!
7 timer efter jeg havde brugt produktet tog jeg en skive agurk med fingrene og ville spise - så kom opkast fornemmelserne! Så brug for fanden de handsker

Er man født uden lugtesans kan jeg klart anbefale produktet! Er man ikke, så køb en klemme til at sætte over næsen samtidig med brugen!