Jeg er meget interesseret i at høre det

Er da ikke alt for klog til at modtage gode råd ? Jeg diskutere bare med folk frem og tilbage, og om dit råd er bedre end min mening omkring disse to lamper kan du jo ikke sige med garanti til eller mod.PederP skrev:Nemlig.siqu skrev:Det her forstår jeg ikke helt, hvad er et SMD kort ? Er det en pritplade med SMD komponenter du tænker på ? Hvis ja, så er 95 % af alt elektronik lavet i SMD komponenter og alle komponenterne er loddet og sat på en printplade med en robot. Alle banerne er lavet i forvejen, der er en maskine som printer printplader med huller, baner og markeringer til hvor komponenterne skal sidde. Den printplade sættes i en robot med et magasin af komponenter i siden og automatisk lodder den og sætter komponenterne på.Hvis det hele bare sider på et stort SMD kort, så er en lille fejl jo næsten lig døden.
Og er der så en printplade til hver diode cluster, driver osv. eller er det hele bare smidt på én stor plade så det er svært at udskifte?
Det er det jeg mener svarer til at købe en ny bil der er svejset sammen fra fabrikken.
Inden for kvalitetslamper er det en stor prisforskel på for eks. GHL og Maxpect.
Men jeg forstår egentlig ikke formålet med din tråd - du har jo bestemt dig, og er jo alt for klog til at modtage gode råd?
Jeg fortæller ikke hvordan den ikke er, eller både og, har læst en masse om den lampe men nogle af jer siger at det er noget lort selvom i ikke aner det. Men i har sikkert haft erfaring med de kina lamper og derfor er sky over for dem, det forstår jeg skam godt. Derfor prøver jeg at forklare det jeg har læst omkring den lampe, med bla link til IT8020 vs Radion, og håber på at måske nogle af jer ændrer mening omkring kina lamperhellfish skrev:Ja, køb den dog og fortæl os hvordan den er i stedet for at fortælle os hvordan den ikke er selvom du ikke har haft den!!
Jeg er meget interesseret i at høre det
Det er et godt råd, og elsker når folk behandler hinanden med respekt.PederP skrev:Ja - jeg ville give dig et godt råd - men det virker ikke som om du vil ha andres mening.
At sikre dig at komponenterne kan pilles fra hinanden, og at producenten laver erstatningsdele og fortsætter med det, også om flere år er en god idé. Det er min pointe - Det er ikke et angreb mod din mening - men du ville få mere ud af din tråd hvis du lagde din mening på hylden, og bare tog gode råd for hvad de var.
Prøver ikke at fortælle hvad du SKAL gøre. Du kan have rådene med i dine overvejelser hvis du har lyst.
Men hvis man misser hvad du skriver i første indlæg, så er ordlyden i din tråd at du vil overbevise os om hvilken lampe der er det bedste valg, i stedet for omvendt. Derfor forstår jeg ikke meningen med det her.
Jeg har også kigget på den model lampe men kunne intet finde på den, altså hvad folk mener osv.MarkBruhn skrev:Jeg vil snart få sat en frag tank op og i den forbindelse skal jeg jo bruge noget lys. Har tænkt mig at bruge denne kina lampe:
http://www.ebay.com/itm/165W-Full-Spect ... 9452955%26" onclick="window.open(this.href);return false;
Synes ikke lampen er specielt pæn men også ligemeget, da den jo ikke skal være i stuen. Forstår godt dem som betaler mange penge for en fed LED lampe for det er sgu noget fedt legetøj.
Kig evt her, http://www.auctiva.com/stores/viewstore ... erPage=200MarkBruhn skrev:Jeg vil snart få sat en frag tank op og i den forbindelse skal jeg jo bruge noget lys. Har tænkt mig at bruge denne kina lampe:
http://www.ebay.com/itm/165W-Full-Spect ... 9452955%26" onclick="window.open(this.href);return false;
Synes ikke lampen er specielt pæn men også ligemeget, da den jo ikke skal være i stuen. Forstår godt dem som betaler mange penge for en fed LED lampe for det er sgu noget fedt legetøj.
Ja køre selv vw, ordsproget hedder også: der skal stå Vw på blokken, hvis du vil frem i flokken.kanstrup skrev:Audi er bare en Vw med pænere gulv måtter i..!![]()
kanstrup skrev:Jep jeg kører også vw.
Det skal stå BMW på blokken så er du altid forrest i flokken .Morten1990 skrev:Ja køre selv vw, ordsproget hedder også: der skal stå Vw på blokken, hvis du vil frem i flokken.kanstrup skrev:Audi er bare en Vw med pænere gulv måtter i..!![]()
ARR!siqu skrev:kanstrup skrev:Jep jeg kører også vw.Det skal stå BMW på blokken så er du altid forrest i flokken .Morten1990 skrev:Ja køre selv vw, ordsproget hedder også: der skal stå Vw på blokken, hvis du vil frem i flokken.kanstrup skrev:Audi er bare en Vw med pænere gulv måtter i..!![]()
![]()
Beklager drenge,Morten1990 skrev:ARR!siqu skrev:kanstrup skrev:Jep jeg kører også vw.Det skal stå BMW på blokken så er du altid forrest i flokken .Morten1990 skrev:Ja køre selv vw, ordsproget hedder også: der skal stå Vw på blokken, hvis du vil frem i flokken.kanstrup skrev:Audi er bare en Vw med pænere gulv måtter i..!![]()
![]()
Jo jo, men lige til en oplysning, så er vores lokale stjernepusher også forhandler af Dacia!!!! Er det lige flovt eller hvadpederrevnørd skrev:Beklager drenge,Morten1990 skrev:ARR!siqu skrev:kanstrup skrev:Jep jeg kører også vw.Det skal stå BMW på blokken så er du altid forrest i flokken .Morten1990 skrev:Ja køre selv vw, ordsproget hedder også: der skal stå Vw på blokken, hvis du vil frem i flokken.kanstrup skrev:Audi er bare en Vw med pænere gulv måtter i..!![]()
![]()
"Folk med hjerne, kører bil med stjerne"![]()
![]()
Ja det mener jeg. Men det siges også at kunderne ikke mærker forskelbima skrev:Det er vel også en Dacia de får som lånebil??
Det er så folk i Hjørring du taler om...AndersBoerglum skrev:Ja det mener jeg. Men det siges også at kunderne ikke mærker forskelbima skrev:Det er vel også en Dacia de får som lånebil??
Ha ha ha.....pederrevnørd skrev:Det er så folk i Hjørring du taler om...AndersBoerglum skrev:Ja det mener jeg. Men det siges også at kunderne ikke mærker forskelbima skrev:Det er vel også en Dacia de får som lånebil??
![]()
![]()
Jabima skrev:Ha ha ha.....pederrevnørd skrev:Det er så folk i Hjørring du taler om...AndersBoerglum skrev:Ja det mener jeg. Men det siges også at kunderne ikke mærker forskelbima skrev:Det er vel også en Dacia de får som lånebil??
![]()
![]()
Den bad vi sgu selv om
Jep, det en keeper denne herbima skrev:Ha ha ha.....pederrevnørd skrev:Det er så folk i Hjørring du taler om...AndersBoerglum skrev:Ja det mener jeg. Men det siges også at kunderne ikke mærker forskelbima skrev:Det er vel også en Dacia de får som lånebil??
![]()
![]()
Den bad vi sgu selv om
Der er da også ledlys i mange nye bilersiqu skrev:Så skifter vi fra Bilgalleri til Saltvandsforum igen.
bima skrev:Der er da også ledlys i mange nye bilersiqu skrev:Så skifter vi fra Bilgalleri til Saltvandsforum igen.
![]()
Sorry
Det er da selvmål af rang, når det kommer fra en der priser sin Hitlerslæde!Morten1990 skrev:Arr peder, Hvad hedder brugsvejledningen til en Mercedes
»Mein Kampf«
Gør du grin med min bil ChristianChristianJS skrev:Det er da selvmål af rang, når det kommer fra en der priser sin Hitlerslæde!Morten1990 skrev:Arr peder, Hvad hedder brugsvejledningen til en Mercedes
»Mein Kampf«(i godt preussisk øl)
Ikke at jeg har så høje tanker om Mercedes, de har aldrig lavet noget bedre end W126'eren...
Nu: Toyota er bedst, til hverdag og fest! Bare det ikke er nyere end 1987...
Et par store hyldeknægte som du skruer i væggen, burde vel kunne bære denBingocaller skrev:Har siddet og læst lidt om lampen - og den er billigere i UK da der er gratis forsendelse
http://www.ebay.co.uk/itm/IT2080-LED-Aq ... 4172069b51" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg ville godt turde købe den - faktisk hvis jeg stod og manglede en lampe pt der kan lave månelys og solnedgang og har masser af farver til et maks 120 cm langt akvarie ville jeg købe den!
Eneste problem er at der ikke er noget mount til den - den skal hænge - og det er jeg ikke så meget for - men man kan vel få en smed til at lave et mount eller hvad?