kanstrup skrev:Hvis du en dag kommer over broen Siqu, så gør lige et stop hos mig i Korsør og få en kop kaffe eller en flaske Morgan.!

Så skal du se det såkaldte "kineser knald" som folk TROR er meget dårligere end deres egne pisse dyre lamper, jeg tror bare de har ondt i røven over at ha givet alt alt for meget for en lampe som i bund og grund er præcis samme kineser knald da alle komponenterne er hentet hjem i Kina. BTW hvor mange har snart tudet over at deres røv dyre radion lamper (kineser komponenter) har fået skiftet blæsere???

Det eneste du ikke får i de kina lamper her, det er mulighed for at programmere dem ligesom radion. Piv piv hvor tit er det lige man skal justere sit lys??? Og jeg kan justere mit lys dobbelt så hurtigt som alle de andre kan. Jeg strækker bare min arm og drejer på knappen og WUPTI så er det justeret. Ikke noget med computer programmer osv. 3stk radion koster 15000kr og så ved du på forhånd at de på et eller andet tidspunkt SKAL til rep så er spørgsmålet bare om det er inden eller uden for garantien? Og så står du og mangler en lampe, og i værste fald skal du så hoste op med måske 1000kr til rep.? Hvis du køber 4 stk kineser lamper så koster det 4000kr du bruger 3 af dem og HVIS en så skulle gå i stykker så har du en extra du bare kan hænge over og så har du stadig sparet 11000kr. Det er 11000kr som du så kan købe 11 lamper mere for, og du skal lige vide at rep af Radion psv tager laaang tid. hvis du bestiller den her fra Ebay så går der 4 maks 5 dage før du har den leveret til din hoved dør, har bestilt 2 gange nu og begge gange var de på adressen inden for 5 dage. Jeg kan KUN anbefale dig at købe dem du linker til på ebay har haft mine i 11måneder nu og der har indtil videre ikke været nogle problemer, og blæserne larmer mindre end på så mange andre "anerkendte" led lamper.

Men det er vel et spørgsmål om hvad man vil ha naboen til at tænke om en selv? Audi eller vw, begge er samlet af de samme stumper og bringer dig sikkert til og fra job. Såååå....

jeg er så meget enig. Sorry i andrer.
Jeg syntes også at vi danskere ret ofte glemmer at åbne dørre for noget nyt. Mans kal blot google og se hvad andrer folk har af belysning og syntes at de IT20xx lamper bliver brugt meget i udlandet hvor vi i DK stadig vil køre i BMW Mercedes . MÆN, lad os antage at Iphonen er designet i canada men blev samlet i kina .
Nå, men det samme med VAG biler, ALT er ens ud over karosseri ?
Dvs, seat, audi, vw, skoda er det samme skidt det er blot karosseri der er anderledes. Seat er designet i spanien, samlet i Jugoslavien, det samme med Golf.
Jeg er færdiguddannet elektronik ingeniør for blot 2 mdr siden, men er stadig grøn hvad elektronik angår, det skal dog siges at selvom det kommer fra kina som vi har råbet op til at være noget bras, så sammarbejder elektronik verdnen konstant med kina. Havde vi ikke kina , så ahvde vi ikke haft halvdelen af de ting vi har nu og det ville være 50 gange dyrrer.
Så selvom det er kina knald er det ikke ensbetydende med at det er noget bras.
Der er dog det med at det måske er lidt besværligt at retunere en vare hvis den skulle gå i stykker.
Men se det link jeg linkede til længere oppe hvor der samlignes Radion og IT2080 og prisforskel er stor, preformence er der ikke stor forskel på .
BEMÆRK ::
Jeg er blevet tilbudt denne lampe til 1500 kr ATI Powermodule T5,
http://saltvandsbutikken.dk/lamper-powe ... 4s967k3r72
Så nu står jeg og vipper på disse to lamper :
ATI powermodule T5, 6x54W eller IT2080