Whitecorals.com

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Buggio
Copepod
Copepod
Reactions:
12
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 2012

Whitecorals.com

Indlæg af Buggio »

Hej
Er der nogen der har erfaring med Whitecorals når nogle af de bestilte koraller er døde eller tæt på ved modtagelsen?
Har selv lige modtaget en bestilling hvor jeg købte for ca. 500 Euro, 2 stk Zoan kom aldrig ud, 1 Acronopora var helt hvid og ikke orange som den skulle være samt en Styrophora der var delvis hvid og to dage efter helt hvid, i alt for 140 Euro døde koraller. Sendte fine billeder allerede fra poserne og efter de kom i akvariet.
Har kommunikeret med en ansat Sandra, som får selv hunulven Ilse fra SS til at minde om en sød pigespejder. Jeg kan få 25 euro retur for den orange Acropora som er hvid, det dækker ikke engang en ny forsending. Kommer hun ikke på bedre tanker så er det sidste gang jeg handler der og hun kan stikke de 25 Euro op hvor solen aldrig skinner. :devilish:
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Re: Whitecorals.com

Indlæg af Bingocaller »

Nu kender jeg dem ikke selv - men det virker som om pt. at hvis man skal have noget ud af nogen virksomhed - ja så skal man fange dem på facebook - så skal du fandme se dem komme ud af hulllerne - der kan de ikke beskytte sig ligesom de kan via en 1:1 mail
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Indlæg af Kasper j. »

Okay det var da en grum service.. Der handler jeg ikke.
Jesper ØH
Reactions:

Indlæg af Jesper ØH »

Jeg har købt der fra 3 gange, og alle gange er det halve eller mere dødt få dage efter ankomst :/ så ja det bliver dyre koraller. Jeg har også kontaktet dem, men nej de mente ikke de var helt døde :/ Så jeg bestiller ikke der fra mere, det er også ALT for dyrt der fra. Man skal selvfølgelig regne med en del frafald, da det jo er forhandler koraller, men hos dem er det for meget, har dem mistænkt for at køre zeo på deres koraller. Ups glemte lige. HUSK at måle saltindhold og temp og hvis man gider så mål CA,KH så forstår man bedre at forhandler koraller dør GG
Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Indlæg af apfolmer »

Jeg har desværre også hørt for mange dårlige historier derfra, til at jeg tør købe der.
dyr200
Reactions:

Indlæg af dyr200 »

Fik en acropora der var død da den ankom
Jesper ØH
Reactions:

Indlæg af Jesper ØH »

I piber i har bare solgt og tjent penge GG Husk lige at tjekke hvornår denne tråd opstod, så ved folk besked :)
Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 1988
Geografisk sted: Kolding

Indlæg af nbd »

Buggio skrev:1 Acronopora var helt hvid og ikke orange som den skulle være samt en Styrophora der var delvis hvid og to dage efter helt hvid
Derfor navnet WhiteCorals :T
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9000 Aalborg

Indlæg af Kasper j. »

nbd skrev:
Buggio skrev:1 Acronopora var helt hvid og ikke orange som den skulle være samt en Styrophora der var delvis hvid og to dage efter helt hvid
Derfor navnet WhiteCorals :T
Hahahahaha :biggrin:
Brugeravatar
Esben
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 8700 Horsens
Saltvand siden?: 1999

Indlæg af Esben »

Jeg har købt derfra flere gange. Hver gang har alt været helt i top. Bestemt et sted jeg kan anbefale at bestille fra.
Mini Reef - Facebook gruppe for saltvandsakvarister http://www.facebook.com/#!/groups/40647 ... rk_t=group
Brugeravatar
Anette
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
17
Postnummer: 8700 Horsens
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af Anette »

Vi har ca samme erfarringer som Esben.
En gang fik vi dog en sending der var meget kold (da fragtfirmaet havde klokket i det og korallerne endte med at være over 36 timer undervejs). Det skrev vi til dem, samt at korallerne var matte (dog ingen SPS), og de tilbød at hvis korallerne døde indenfor den første uge skulle de nok erstatte dem. De kom sig dog alle fint på trods af at vandet var nede på 17 grader i poserne. Så herfra også kun gode oplevelser, så længe man kan dokumentere hvordan korallerne ser ud inden man pakker dem ud af poserne.
Mvh Anette og Kristoffer
Brugeravatar
Allan M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 2011

Indlæg af Allan M »

Jeg har fået meget derfra og det der har været dødt, har jeg fået erstattet. Kun gode oplevelser.
Life is a beach and then you dive.
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

Jeg har lidt blandet oplevelser..

LPS der fra har jeg aldrig haft problemer med..

SPS der købte jeg 5, 4 var halv døde ved ankomst. Det hele blev dækket uden problemer, når man først fik fat på dem. Man sakl skrive til sales@whitecorals.de eller ringe til dem. Jeg ventede en uge på svar efter jeg skrev første gang til deres info@ som står på forsiden.. Så blev jeg små muggen og ringede og snakke med en sebastian, der bare bad om at få billeder på sales, da info@ sjældent blev brugt. Tingene blev erstattet uden de store problemer der efter.

håber da ikke de er begyndt at levere dårlige service..

desuden så giver de 24 timer i live i din tank garanti, det fik jeg afvide over telefonen, hvis den dør inden for 24 timer i dit system, efter ankomst, erstatter de den..
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"