KasperT skrev:Helt enig bort set fra lidt bøvl med softwaren og at lamperne var ude af sync er jeg faktisk glad for dem.
Men har lige haft den ene til rep, den døde helt, ved ikke hvad der var årsagen
Har det bare dårligt med at skulle give 10.000,- for to mere. Synes det er lidt mange penge når de har de nævnte svagheder.
Ved du hvad de typisk koster i rep når garantien udløber?
Tre ting.
Softwaren: Her ved jeg at Frank herinde fra, har haft held med at benytte Echotech live. Han siger at det har løst hans softwareproblemer.
Det var vist en af de andre It-mindede´, også her fra forum der foreslog det - og det virker åbenbart.
Jeg har jo også lamper der er ude af sync, men hos mig passer det egentlig fint med en blød opstart.
Jeg ved ikke hvad det koster at få dem repareret, men der er et engelsk foretagende, der virker til at være lidt lettere at have med at gøre, end tyskerne er.
De er også MEGET billigere med deres opdateringskit. Prøjserne skal have ret meget for det. Det er Khl der har kontakten til englænderen. Du kan få linket ved at skrive til ham.
Jeg har for resten kun hørt om én lampe, hvor det var strømforsyningen der var stået af. Det kan jo ske og har vel ikke så meget med lampen som sådan at gøre. Det kan jo være det var det der skete for din lampe. Jeg har haft en strømforsyning til min Tunze waveboks der stod af. Men det gør jo ikke Tunze mere upålideligt. Det sker bare, mener jeg.
For min egen del, så vil jeg - hvis mine blæsere står af, montere andre blæsere på selv. Der sidder, på de tre lamper, som sidder over det set up der står i pleje her hos mig, nye blæsere monteret på dem. Der sidder så to blæsere på hver. Det giver lidt udfordringer omkring ophængningen, men det er til at komme over. Det fungerer fint og lamperne er helt lydløse. Du kan ganske enkelt overhovedet ikke høre dem.
Erik