Jeg er på det seneste begyndt at dosere lidt KZ produkter, Amino Acid og Phols Xtra.
- Det har faktisk haft en overraskende virkning på farver. Farverne er blevet mere markante og nogle har endda fået nye farver. Orange og mørk blå er blevet meget mere fremtræden.
Jeg er så faldet over Coralsnow her: http://www.decocean.dk/shop/p/2054" onclick="window.open(this.href);return false;
De skriver følgende
"Coral Snow neutralizes undesirable acids and is a solution against e.g. slime algae and cyano bacteria."
Det lyder som om at det er en "kur" mod Cyano.
Hvis det er sandt vil det jo være smukt at købe en flaske og blive fri for problemer.
Jeg vil gerne høre om nogen har erfaring med produktet.
Jeg har tidligere ladet mig fortælle at daglig dosering med Amino acid kan give lidt cyano.
Selv har jeg lidt cyano i baljen, så det vil jo være fantastisk hvis sådan en tilføjelse kan eleminere (eller blot minimere) væksten af dette.
Jeg er hundrede procent klar over at der ikke findes noget som et "vidundermiddel" på markedet for noget som helst.
Så jeg vil aldrig forvente at det kan fjerne alt cyano i løbet af ingen tid, men jeg vil gerne vide om nogen har observeret en positiv virkning med dette produkt, netop i forhold til Cyano og øvrige slim alger.
Jeg har både en smule slim alger og lidt cyano.
Ikke meget... Men hvis det kan blive endnu mindre, så er det værd at tage med

Håber at høre lidt konstruktiv feedback, om end helst ikke flere kommentar fra folk der ikke bryder sig om "flaske produkter", hehe

I øvrigt en stor tak til Peder (pederrevnørd) for at anbefale mig de KZ produkter og tak til Carsten (Decocean) for god service hvad angår produkterne

Mvh Peter