skal lige sige jeg har 800w hqi plus 300w t5 hen over det nu
og jeg vil godt ha lidt af vær i det af lsp og sps
gas skrev:så er der mer info
gas skrev:1000 kan det gøre det
Så tror jeg det bliver svært.gas skrev:10000kr 55høj 80dyb
Mener du penge ?gas skrev:hvor meget skal jeg så bruge
Hej,Raavig skrev:Synes eller at en nede ved Carsten havde sine maxspect til at hænge over 70-80 cm og der skulle være rigeligt knald på.
Maxspect 420 160w er 69 cm lang. Mon ikke den kan klare 80 cm i bredden, hvis de hæves ca 30 cm over overfladen? og 4 stk. på tværs i længdenpederrevnørd skrev:Hej,Raavig skrev:Synes eller at en nede ved Carsten havde sine maxspect til at hænge over 70-80 cm og der skulle være rigeligt knald på.
Det har jeg, og det er intet problem, men 3 lamper til 10000kr vil ikke kunne oplyse bredden i hans balje - dertil er det for bredt - ellers havde jeg foreslået Razor
Jo, så absolut det bedste til prisen, men det sprænger jo hans budget 4x3500.....Carsten skrev:Maxspect 420 160w er 69 cm lang. Mon ikke den kan klare 80 cm i bredden, hvis de hæves ca 30 cm over overfladen? og 4 stk. på tværs i længdenpederrevnørd skrev:Hej,Raavig skrev:Synes eller at en nede ved Carsten havde sine maxspect til at hænge over 70-80 cm og der skulle være rigeligt knald på.
Det har jeg, og det er intet problem, men 3 lamper til 10000kr vil ikke kunne oplyse bredden i hans balje - dertil er det for bredt - ellers havde jeg foreslået Razor
men 4 af dem er nok til migpederrevnørd skrev:Jo, så absolut det bedste til prisen, men det sprænger jo hans budget 4x3500.....Carsten skrev:Maxspect 420 160w er 69 cm lang. Mon ikke den kan klare 80 cm i bredden, hvis de hæves ca 30 cm over overfladen? og 4 stk. på tværs i længdenpederrevnørd skrev:Hej,Raavig skrev:Synes eller at en nede ved Carsten havde sine maxspect til at hænge over 70-80 cm og der skulle være rigeligt knald på.
korrekt, men alt her i hobbyen har det med at sprænge budgettet.pederrevnørd skrev: Jo, så absolut det bedste til prisen, men det sprænger jo hans budget 4x3500.....
Har du link til de 100 wats chips ?Bingocaller skrev:Med de må ville jeg nok bygge noget selv!
En lang køleskinne og så de nye multi farvede 100 watts chips - 5 af dem på BUM!
kanstrup skrev:Med fare for at træde nogen over tærene, så har jeg svært ved at give totalt overpriser for kina ting. Bare fordi de har fået et anerkendt klister mærke på. Og jeg har heller ikke økonomien til det.! Så derfor har jeg købt nogle rigtig fede 120w led lamper direkte fra fabrikken i kineser land. De har på det her tidspunkt ikke noget navn, men de minder meget om green devil og så tror jeg også det er pacific sun der sælger dem? De koster gerne fra 3000kr og op. Medmindre man som mig får dem direkte fra kinaland, så nøjes man med at give omkring 800kr for lampen og 250kr til told. Der er kun blå og hvide dioder i dem jeg har købt, så der er blevet skiftet et par stykker for at ramme lige præcis den farve jeg ønsker. Mit akvarie er 160 langt 65 højt og 75 dybt. Og indtil videre har jeg haft fin vækst på alle mine sps og lps med kun to lamper over baljen. Jeg er glad for at jeg har brugt et par dage på at se hvad man kan få for pengene.
Apfolmer : ALLE komponenterne kommer fra kina, uanset hvor i verden lampen den så bliver skruet sammen. Jeg har en svigerfar der lever af at udvikle elektronik grej til store firmaer, og han siger at alt hvad der hedder små modstande dioder lytter osv = komponenter kommer fra kineser land. Selve printet derimod det er der mange firmaer der laver selv, eksempelvis hans eget. Så i min verden er ALT elektronik kinesisk uanset hvem der sælger det til mig. Inclusive min "amerikanske" Iphone og ipad.MarkBruhn skrev:Har du et link til de lamper du foreslår Kanstrup??