Jeg har en lobophyllia, som er blevet noget bleg at se på og den puster sig heller ikke op mere, som den gjorde lige da jeg fik den. Både min hammercoral og caulastrea trives, så jeg tror ikke det er vandkvaliteten den er gal med. Jeg har NO3 på 0 og kører med Rowaphos i en reaktor, så har nok heller ikke så meget PO4 (Jeg har ikke målt min PO4, men da jeg heller ikke har nogen alger tror jeg ikke det er PO4 der er problemet). Jeg har prøvet at placere den højt og lavt i akvariet, samt med mere eller mindre cirkulation og der er ingen ændring.
Jeg har så læst, at nogen har gode erfaringer med at rede lobophyllia ved at fodre den 3-4 gange om ugen også selvom der måske ikke er nogen respons på fodringen de første mange gange man fodre. Jeg har desværre lidt problemer med at genfinde link'et, men det er en gut der nærmest kun går efter de dårligst udseende koraller, for at prøve at rede dem.
Jeg har aldrig set dens tentakler ude (heller ikke om natten), så min teori på problemet er at den sulter. Jeg er åben for andre forlag til, hvorfor min koral ikke trives

Jeg har to grådige dannebrogsrejer, som med det samme kaster sig over den mysis jeg prøver at lægge i korallen, så jeg overvejer om jeg kan tage korallen op i en plastbøtte med vand fra akvariet, mens jeg forsøger at fodre den, eller vil det bare genere den endnu mere?
Er der nogen der har andre løsningsforslag til mit problem med en bleg koral?