Jeg satte mig i bilen sidste dag og tænkte nu skal det være, jeg manglede stadig at få bygget min lampe op, finde sten, bundlag, salt, testsæt osv.
Men jeg havde fået et tilbud på en lampe med det indmad jeg skulle bruge så afsted det gik, undervejs derover kontaktede jeg en her fra forum ang LS han havde til salg, 30km fra lampen jeg skulle hente, og han var fleksibel så jeg skulle bare komme, så flad sko og afsted der gik.
Fik hentet lampe, men fik samtlige testsæt spm skal bruges plus noget rødalge bekæmpelse med oveni købet plus bundlag. Tusind tak for handlen René.
Så videre efter LS, og en venlig mand solgte mig 6 kg sten med diverse skiver på plus 3 kg salt til spotpris.
Tak for en god handel Jan.
Og så hjemad, få placeret sten, blandet salt, sat cirkulation på og så igang med lampen kl 00:00 /: !
Startede ud med 2 lamper der fungerede med lys og blæser og endte ud kl 04:00 med 2 der IKKE VIRKEDE !
Jo, lys men mine blæser fungerede ikke. Tænkte nu gik det hele lige som smurt, så øv.
Så med lidt hjælp fik jeg det hele til at køre dagen efter..
Idag har jeg lige påsat 6cm led moonlight til blæserne og en kontakt så de kan slukkes med det store lys om natten.
Syntes selv det er blevet super godt. Og kan slet ikke vente til det hele blir 100% klar!
Skummer mangler, ellers er alt klar.
Regner med en BERLIN AIRLIFT kan være der (:
Tak for alt hjælp herinde for at denne opstart har kunne være mulig. Skal nok huske at opdatere løbende når der sker nyt i baljen.
Mvh