Er der nogen der kender til disse lamper der muligvis kan hjælpe? min master vil ikke længere lave conect til min pc? tænker det muligvis er firmware der ikke er den rette mere. på lcd skærmen skriver masteren 2,1 3ch men det eneste firmware jeg kan finde på min pc er 2,2 ch og 2,6 ch
er der nogle der ligger inde med den først nævte eller ved hvad der ellers kan være galt? slaven køre fint men master står og blinker når sat til
Livet er som et saltakvarie. Det gælder om at ramme de rigtige værdier
Benny skrev:Anders, så er dine 100% ikke så sikre, for der er ikke noget igalt med hans lampe
Det er kun et spørgsmål om den rigtige software of firmware.
Jeg takker rigtig mange gange for hjælpen Benny og håber jeg en dag kan gengælde tjenesten
virker perfekt nu
peder skrev:Fanme' glad for du fik hjælp Mikki, godt du fik Benny indover han er en haj til det der!!Håber du bliver ligeså glad for lamperne som jeg har været.
Er allerede super glad for dem og kan slet ikke vente til de kommer op i rette højde har været inde og kigge på porsa til ophæng med runde kant og 1 flap som kommer til at passe perfekt til det. Ja han var satme en super hjælp må man sige. Skal nok ligge billeder ind af det en dag