Kamp mellem gul kirurg og cola kirurg (Scopas)..?

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Brugeravatar
pasex
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
12
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2013

Kamp mellem gul kirurg og cola kirurg (Scopas)..?

Indlæg af pasex »

igår fik jeg bytte min XXXL Yellow fin kirurg væk for en scopas og lidt andet, har i forvejen en palet samt en gul kirurg, her til aften er min scopas helt pillet i rygfinnen og den gule tjatter hele tiden til den med halen, er det noget jeg kan forvente går i sig selv..? eller er det dømt til at gå galt fra starten af..?

Gul kirurg er jo nok en af de fredeligste kirurg der findes (har jeg læst mig til) er den nu den nye konge efter den store yellow fin er væk og skal vise sin dominans, eller skal de bare lige se hinanden af og så falder der ro på igen..? scopas'en spiser fint og kommer frem når jeg fodrer, så den er ikke helt banket sammen "endnu"

Nogen der har en eventuel løsning så er jeg lutter øre :)

På forhånd tak.
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Kamp mellem gul kirurg og cola kirurg (Scopas)..?

Indlæg af MoG »

Hej igen rasmus.

De gule kan være nogle skiderikker og jage de andre.. Min den gule har jaget stortset samtlige der kom i efter den.. Specielt paletterne i starten ! Jeg satte et spejl op foran akvariet, så den tævede løs på ruden (sig selv!) Det gik i sig selv og stoppede helt efter 1-/2 uge 2uger... Den jagede også min nye dværgkejser i en uges tid..
Morten
Brugeravatar
pasex
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
12
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2013

Indlæg af pasex »

Paranoia tripper fisk... den skal få så mange spejle at tivoli ille kan være med i deres spejlhus mere... :-D
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af MoG »

Hehe... Bare få smidt nogle spejle op! :biggrin:

Fjern dem evt en gang i mellem, så den ikke lurer tricket! :wink: eller skift placeringen af spejlet , så det ikke står samme sted! Det virkede for mig...
Morten
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"