Min bio color er desværre ikke medlem af dette forum og har ikke fået den viden om at baljen skal have ro og at man ikke skal flytte rundt på tingende hele tiden
Er der andre der har sådan en god flytte mand eller er det bare min der har en vilje af sig selv??
Livet er som et saltakvarie. Det gælder om at ramme de rigtige værdier
Carsten skrev:Har aldrig hørt at de skulle kunne konkurrere med Byggemand bob.
Hvad er den rykker rundt med?
Har en lille frag af Sarcophyton som var hæftet med sy tråd, i forgårs kunne stenen så findes et helt andet sted uden Sarcophyton.
igår var mine polypper væltet ned, det ene hold står på en sten på størrelse med en tennisbold, den anden er på sådan en reef plug, du ved med ende på som var sat ned i et hul på stenen, det sker om natten så våger til en ny overraskelse hver dag pt
Og du er sikker på det er fisken? Lugter mere af en krabbe, pistolreje eller ekrebs der roder rundt med dine ting
Hvordan fisken lige skulle kunne hive et plug up har jeg svært ved at se - men har set ekrebs og krabber gøre det uden problemer samt vælte alle koraller.
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Bingocaller skrev:Og du er sikker på det er fisken? Lugter mere af en krabbe, pistolreje eller ekrebs der roder rundt med dine ting
Hvordan fisken lige skulle kunne hive et plug up har jeg svært ved at se - men har set ekrebs og krabber gøre det uden problemer samt vælte alle koraller.
Jeps er 99% sikker har ingen krabber og kun 1 reje, men har dog tænkt om det også kan være min Hugo da han altid ligger tæt på og gerne bruger de huller os, men har dog før set kejsere tage en sten og vende den, så tænkte den måske havde haft fat i plugsen imens den bakkede. den har det os med at lege under en sten hvor den svømmer sidelæns ind under og gnider sig, altid den sammen sten den bruger?
Så gik den ikke længere taget på fast gerning i at vælte min montipore ned fra højeste sten. Det er satme en funny fætter flyttemand må man sig.
Kan den mon trænes op til at lave aquascaping ?? så kan den lejes ud for et mindre beløb
Carsten skrev:En Centropyge bicolor, og så koraller er en meget dårlig blanding.
Det er en af de kejsere som er kendt for notorisk at være en polyp spiser.
Har dog aldrig haft andre problemer med den. Kun at den vælter/flytter ting. har inegn sps og har ikke planer om at skulle have det, så tror du ikke det nok skal gå okay så?
Carsten skrev:En Centropyge bicolor, og så koraller er en meget dårlig blanding.
Har dog aldrig haft andre problemer med den. Kun at den vælter/flytter ting. har inegn sps og har ikke planer om at skulle have det, så tror du ikke det nok skal gå okay så?
En montipora er da en sps. Og de går lige så gerne i en LPS
En montipora er da en sps. Og de går lige så gerne i en LPS
Ja det er sku da os rigtig den glemte jeg helt i farten
men som sagt har den ikke nappet noget endnu og kan jo fjernes hvis det bliver tilfældet, den har mulighedder nok for at gøre det uden den gør, så håber den holder sig, den elsker tør foder som alle mine fisk spiser.