Ja den er lækker, selvom jeg ikke ville være helt tryk ved at have så mange kg over mit hoved når jeg sov...
Akvariet er fra en møbel butik i USA, det er blot en udstilling.
Jeg så det blev lavet i et Discovery program mener jeg det var
Hvis man synes det er så'n lige ekstravagant nok til soveværelset, er der en absolut realistisk discount løsning her http://www.dba.dk/photowall-fejlleverin ... 000804442/" onclick="window.open(this.href);return false;
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
PoulD skrev:Hvis man synes det er så'n lige ekstravagant nok til soveværelset, er der en absolut realistisk discount løsning her http://www.dba.dk/photowall-fejlleverin ... 000804442/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvem ville ikke gerne vågne op til sådan en udsigt ?
Problemet er nok nærmere at falde i søvn med så meget spændende at se på.
Det billed er taget fra posiodon hjemmeside, og er ikke andet end et stykke computergrafik.
Men flot ville det være. Tror nu ikke det ville være så svært at falde i søvn, for der er meget mørkt på revet om natten.
Var ikke klar over det var en animeret billede troede faktisk der var en nørd som havde ført sin drøm ud i livet,som mange årig bruger på monsterfishkeepers ville det ikke overraske mig hvis en havde gjort det lidt som ham der byggede et 206000 liters akvarium til hans hus derinde,den for selv den 105000 liter fra thuringen til at ligne et lille startersæt og mit til at ligne et lille glas til at lave vandprøver i.
Henrikorg1 skrev:Var ikke klar over det var en animeret billede troede faktisk der var en nørd som havde ført sin drøm ud i livet,som mange årig bruger på monsterfishkeepers ville det ikke overraske mig hvis en havde gjort det lidt som ham der byggede et 206000 liters akvarium til hans hus derinde,den for selv den 105000 liter fra thuringen til at ligne et lille startersæt og mit til at ligne et lille glas til at lave vandprøver i.
Henrikorg1 skrev:Var ikke klar over det var en animeret billede troede faktisk der var en nørd som havde ført sin drøm ud i livet,som mange årig bruger på monsterfishkeepers ville det ikke overraske mig hvis en havde gjort det lidt som ham der byggede et 206000 liters akvarium til hans hus derinde,den for selv den 105000 liter fra thuringen til at ligne et lille startersæt og mit til at ligne et lille glas til at lave vandprøver i.
Stort, men for det indretningsmæssige får han et rent 0.
Mener at så store fisk er meget kedelige at se på. Fisk i den størrelse hører hjemme i et offentligt akvarie.
Hellere fisk i en mindre størrelse der er interessante at se på, og som har en mere naturlig adfærd.
Carsten skrev:Stort, men for det indretningsmæssige får han et rent 0.
Mener at så store fisk er meget kedelige at se på.
Fisk i den størrelse hører hjemme i et offentligt akvarie.
Hellere fisk i en mindre størrelse der er interessante at se på, og som har en mere naturlig adfærd.
Ja, det er synd han ikke har lavet en ordentlig stensætning, fx en flodbred. Det ville have været så meget federe. Det er jo i bund og grund bare en stor swimmingpool.
Tyskerens akvarie er noget flottere,mener der er flere film på aqua net tv og zierfische-boettner har vist også film eller 2 af den mens de leverer fisk til den,det må blive det næste projekt så jeg kan slippe af med mit lille startersæt.
[video][/video]
Men man skal nok hedde von and eller sådan noget før man har råd til at lave en ordentlig koralvæg i sådan en ?
Men ja mange af amerikanerne på mfk går kun efter store fisk og er ligeglade med alt andet ink det æstetiske,det kan jeg leve med for det er deres eget valg være er det når man ser folk der ikke har råd proppe sindsygt store fisk i små akvarier og så mange af slagsen fiskene ikke kan komme til at bevæge sig,og den slags er der mange af derinde og det er lidt synd for det trækker et sindsygt godt forum langt ned i mine øjne,men der er jo desværre ikke rigtig en konkurrent til dem hvor der er samlet lige så meget viden som derinde.
Henrikorg1 skrev:Tyskerens akvarie er noget flottere,mener der er flere film på aqua net tv og zierfische-boettner har vist også film eller 2 af den mens de leverer fisk til den,det må blive det næste projekt så jeg kan slippe af med mit lille startersæt.
[video][/video]
Men man skal nok hedde von and eller sådan noget før man har råd til at lave en ordentlig koralvæg i sådan en ?
Men ja mange af amerikanerne på mfk går kun efter store fisk og er ligeglade med alt andet ink det æstetiske,det kan jeg leve med for det er deres eget valg være er det når man ser folk der ikke har råd proppe sindsygt store fisk i små akvarier og så mange af slagsen fiskene ikke kan komme til at bevæge sig,og den slags er der mange af derinde og det er lidt synd for det trækker et sindsygt godt forum langt ned i mine øjne,men der er jo desværre ikke rigtig en konkurrent til dem hvor der er samlet lige så meget viden som derinde.
Se det var jo så noget helt andet. Det var faktisk flot indrettet og fiske bestanden så mere normal ud end i det første.
Hvor tyk er den forrude i det akvarie??